Mutlu Bir Kuş Vardı, Vurdular Onu.

By 02:34 , , ,

Bir sabah uyanıyorum ve aklıma ilk gelen şey 'saçımı kestirmeliyim' oluyor.

Nasıl bir depresif ruh halindeysem artık kıvırcık saçlarımı kısacık kestirmek geliyor içimden. Tam afro dediğimiz model. 

Hem yaz da geldi sıcaklarda iyi olur diyorum. 

Öyle yoruldum, öyle yıldım ki... Saçlarıma kendime hiç vakit ayırasım gelmiyor. 

Neşe dolu zeynepten eser yok. Tükenmişlik sendromu var bende ama çekip gidecek bir yerim yok. Kahretsin öğrencilik. 

Buraya güzel şeyler yazmak istiyorum ama olmuyor işte. Bu aralar ağzına kadar dolmuş bir haldeyim. 

Sorun ne en ufak bir fikrim yok. 

Biliyorsam bile öyle güzel derine saklamış ki beynim, kendim bile çözemiyorum.

Güçlü görünmeye çalışmaktan çok yoruldum. Güçlü değilim, olmak da istemiyorum. 

Bir küçük kız çocuğu şevkati görmek istiyorum.
 Benden önce beni düşünecek insanlar olsun istiyorum. Biraz da ben naz yapsam. Biraz da onlar beni üzmekten çekinse.

Olmayınca olmuyor demek ki. Kader deyip, boyun eğmek atadan yadigar bize.

Şairin de dediği gibi; bana biraz bahar gerekiyor Allahım ben hiç iyi değilim.

ilginizi çeker :)

0 yorum