Yaz Alışverişi

By 03:17 , ,

Ben dün gittim ve kendime yeni ciciler aldım. :)
Bir kaç ay önce farkettim ki; gerekli gereksiz bir sürü şey almışım. Artık biraz durmanın zamanı geldi dedim ve elimdekiler bitene kadar, yeni makyaj malzemesi almamaya karar verdim.
Bunun içinde elimde bitmek üzere olanlar ve bitenleri listeledim.
Önem sırasına göre numaralandırdım. 

Dün gratisteki indirimi duyunca  da listemi aldığım gibi en yakında ki gratisin yolunu tuttum. :)

Alsancakta iki tane gratis olduğu için tabi ki tercihim orası oldu. Aradıklarımı orda bulamazsam, öbüründen alırım dedim.

Aradıklarımı bulunca öbürüne gitmeme gerek kalmadı. -Biraz üşendim de diyebiliriz.- :)

Bu alışverişte aldıklarımın hepsi indirimdeydi. Essence far bazı hariç.
Ve elimde bitmiş olanları aldım. Eger indirim olmasaydı da alacağım şeylerdi. İndirimde olması ayrı bir güzellik oldu. Ne yazık ki fiyatlarını hatırlamıyorum. Kötü bir alışkanlık olarak fiş tutmuyorum. En yakın çöpe direk atıyorum. Ama indirim normal fiyat üzerinden  %30du.


Gelelim Gratisten neler aldığıma;



Bunlar toplu halde ki görüntüleri :) Evet Flormardan da bir kaç bir şey aldım. Onlarıda inceleyeceğiz. :)



Bir çok fondöten kulladım. En çok beğendiğim, gidip defalarca aldığım bu oldu.
Uygun fiyatlı ve güzel kapatıcılığı olan bir ürün arıyorsanız; aradığınız ürün bulundu demektir. :)
Yapısı ince olmasına rağmen kalıcılık ve kapatıcılık performansı yüksek. 
Uygun fiyatlı olmasıda bir diğer güzel yanı. Benim rengim rose beige.



Ve bir diğer uygun fiyatlı ürün. :) Fiyat ve performans olarak yine birbirini karşılayan, hakkını veren bir ürün. Sık sık bloglardan duyup, gördüğümüz ve eminim sizinde severek kullandığınız bir göz bazı. Dediğim gibi bunlar benim defalarca alıp kullandığım, çok memnun kaldıklarım. Ama bir kötü tarafı aplikatör tam dibine kadar gitmediği için tüpün dibinde bir miktar kalıyor.



Far fırçan yok muydu Zeynep? Vardı. Ama uygun fiyatlı olup da almamak beni uykumdan ederdi. Fiyatı hatırladığım kadarıyla 3.5tl şimdi bu fırça alınmaz mı? :)


Gratisten acil ihtiyaç olarak aldıklarım, bu kadar gelelim Flormar'a.


Aslında bu kapatıcının çok açık olduğunu düşünmüştüm. Ama orda ki hanımefendi yüzüme uyguladığında tam olarak örtüştü. Bende nasılsa ihtiyacım vardı dedim ve aldım.


Likit haldeki kapatıcılar, beni biraz tedirgin etse de bu ürüne bir şans vermek istedim. 


Uzun ömürlü kaş farı. Kullan kullan bitmiyor efendim. Kaşları doldurmanın ifadeyi nasıl değiştirdiği malumunuz. 



Haftalardır nude ruj alacağım diye gezen bir Zeynep vardı. Sonun da kavuştu nude rujuna. Aslında bordo, koyu kahve, kahvenin bütün tonları, koyu ruj hastası bir insandım. Sonra nude rujların insanı nasılda fresh gösterdiğini farkettim. 


Mat olanını almayı planlıyordum. Sonra hafif ıslak görünümü daha çok hoşuma gitti. Aldım gitti dedim bende. :)

Yaptığım alışverişler bu kadardı. Kendime verdiğim sözü tuttum. Ne fazla harcama yaptım, ne de gereksiz bir şey aldım. Liste yapıp gitmenin faydasını ise defalarca gördüm. 

Yakında görüşürüz :)

ilginizi çeker :)

3 yorum

  1. O far bazına bayılıyorum! Eklips'in fırçasını ve Flormar'ın kaş farını da aşırı merak ettim. Hayırlı olsun hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. :) şimdiye kadar oldukça kullanışlı geldiler. sevdim diyebilirim. :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil