Mutlu Pazar #3

By 23:05 , , , , ,

Mutlu pazar serisi devam ediyor efendim. :) Hiçbir pazarı boş geçmedim ki bu pazarı niye öksüz kalsın. :) 

Hele ki izmirde hava güneşliyken. Güneşli havaları, yazı ne kadar sevdiğimi defalarca belirtmiştim. Günlerden pazar, hava güneşli Zeynep bir Alsancak yapmaz mı? tabi ki yapar. :)

Öncelikle izmirdeki bir arkadaşım, yakın arkadaşıyla tanışmamı istedi. Samimi sıcak bir sohbetti. Her ne kadar Şirinyer istasyonunda buluşmamız kolay olmasa da, günün eğlenceli geçeceğinin sinyalini almış oldum. :) Küçücük izban istasyonunda bulamadık birbirimizi.:)
Daha sonra Alsancakta yemek yemek için bir restauranta gittik. Bir meksika yemeği olan fajitayı denedim. Daha önce hiç yemediğim değişik bir şey denemek istedim. oldukça lezzetliydi.



Her ne kadar canım kola istese de içmedim. İstikrarımı bozmadan, ice tea mango tercih ettim. Bunun için kendimi tebrik ediyorum. günde 2 litreden az kola içmeyen ben için büyük, insanlık için küçük bir adım. :)

Sonra kalkıp Alsancak kordona doğru yürüdük efendim. kordon da Arma diye bir cafeye oturduk. Serin bir şeyler sipariş ederek, sohbetimize devam ettik.



Okuldan, giresundan, okuduğumuz kitaplardan ve blogdan bahsettim. :)




Zevkli çok hoş bir gündü. En kısa zamanda yine tekrarlayacağız :) Sonra kalkıp Karşıyaka'ya gidelim dedik. Tabi ki bunun için tercihim vapur oldu. :) Bir yere vapurla gidebiliyorsan, neden başka bir vasıta kullanasın ki? :) Vapur için 40 dk beklememiz gerekiyordu. Hem sahildeyiz, hem vakit var, şu durumda fotoğraf çekmeyeni döverler... :)


Kocaman gülümsediğim çok doğal bir fotoğraf. :)


Çok fazla rüzgar vardı ne yazık ki. Saçlarımın uçuşmasına engel olamadım bir türlü. 



Kıvırcık saçlıların kabusu rüzgar. :)



Yinede vazgeçtim mi hayır? Pes etmek diye bir kavram yok benim için. :)



Ve bütün kahrımı çeken, canım arkadaşım. Hiç sıkılmadan; defalarca defalarca bastı deklanşöre.




B: yere bak zeynep.
Z: bakıyorum ya! :/
B: hayır kafanla bak.
Z: hönk? -.-


Ben çektim. :) Biraz da övünmek istedim. :)


Daha sonra ise karşıyaka da gezdik. Çok eğlendim çok. :) Adı üstünde mutlu pazar. Kötü geçmek gibi bir durum olabilir mi? Fotoğraflar çekip, şöyle bak şuraya geç derken, diğer arkadaşımız bizi videoya çekti. İzleyince çok keyif aldım. Bu postlar kolay hazırlanmıyor efendim. :)) Ne maceralar, ne sıkıntılar... :) Belki onuda buraya koyarım, bir başka postta. 

Yeniden görüşene kadar iyi günler değerli dostum...

ilginizi çeker :)

0 yorum