^^Soğuk Kahve^^

By 03:25 ,

Merhabalar, 
Bugün uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir yazıyla karşınızdayım.
Gerek çevremden gerekse kitap eleştirisi sitelerinden duyduğum, gördüğüm, çok övülen bir kitap olan Soğuk Kahve'yi bitirdim.

2 günde bitti. Yola çıkmadan almıştım. Aldığım gece ve İzmir yolunda okuyarak bitirdim. Güzel miydi? ehh...
Çok bayılarak okuduğum söylenemez. 
Evet güzel yerleri vardı. Lakin oranlarsak; kitabın ancak %5'i güzeldi diyebilirim.

Belki de bu kadar övülmesinden dolayı büyük beklentiler içindeydim. 
Kitap sürekli kendini tekrarlayan denemeler ile dolu. Mutlaka içinizde sevenler olmuştur ama benim istediğim tadı vermedi bana.
Her satırında, her cümlesinde kendimi bulmadım.

Komşudan ödünç alınıp giyilen etek gibi oturmadı ruhuma.



Yazarın tamamen de hakkını yemek istemiyorum. Bir kaç denemesi güzel denebilecek kıvamdaydı. Bu bir elin parmağını geçmeyecek sayıdaydı ne yazık ki. 

Başladığım kitabı bitirme huyumdan dolayı okudum. Bitti ama keşke bitmeseydi yerine iyi ki bitti dedim.

Yazarın diğer kitabı olan sabah uykumu da yanında alacaktım.
Önce bu kitabını okuyayım, seversem diğerini de alırım demiştim. 
İyi ki almamışım.  
Burda eleştirdiğim nokta; kesinlikle yazarın dili, olay örgüsü değil. Sadece, anlatım havada kalıyor.

Yinede sevenlerinin olduğunu biliyorum, bu benim şahsi görüşümdü. 

Merak edip sabah uykumu alır mıyım? Sanmıyorum. 

Tekrar görüşürüz. :)

ilginizi çeker :)

0 yorum