Balonlar uçuyor :)

By 04:17

Güneşli bir gün. Eğer gün güneşli başlarsa, o gün kötü şeyler olmaz diye bir inanç vardır içimde hep. Bugün öyle olmadı. 

Çok büyük, çok sorunlu bir gün olmadı ama kesin geçerim dediğim bir dersten büte kaldım. 

Bunun kötü enerjisi etkiledi beni.

Sabah çok erken uyanmış olmama rağmen yeniden yatağa döndüm. Tamda uyku düzenimi oturttum derken...

Bu da benim kötü bir durumla başa çıkma yöntemim. Hemen yatağa dönüp uyuyorum. Uyandığımda herşey geçmiş olmuyor tabi ki en azından unutmuş oluyorum.

Neyse yeniden çalışacağız artık çaresi yok. 

Allah daha zor dertler vermesin efendim, gerisi illaki halloluyor.

Canım dışarı da çıkmak istemeyince arşivdeki fotoğraflarıma bakarak geçirdim günümü.

Dikkatimi çeken şey ise son bir yılda o kadar çok saçımla oynamışım ki. Defalarca boyattığımı çok zor renkler arasında cesaretlice dolaştığımı farkettim. 

iyi ki saçlarım yanmamış. Yıprandı ama dimdik ayaktalar :)

Bu arada en çok sevdiğim bir kaç kareyi de sizinle paylaşmak istedim. 

Bugün geçmişe dönüş günü olsun istedim. Keyifli fotoğraflar, güzel anılar.




Şubat tatilinde izmirdeydik. Kuzenim ve ben. Çocukluğum, gözümü açtığımdan beri yanımda olan daimi dostum.



Benim için dünyanın bir numaralı fotoğraf sanatçısı... Can kardeşim meltem :) herkes onu meto diye tanır o ayrı :)


Mayıs ayında bir arkadaşımız evlenme teklif etti hayat arkadaşına :) Bizde yardım ettik, elimizden geldiğince. Benim ise en çok hoşuma giden uçan balonlar detayıydı.



Kocaman kocaman gülümseyen insanların ülkesi :)

ilginizi çeker :)

0 yorum