Spontane Takılıyoruz :)

By 15:23

Yupiii!

Sonunda İzmirde olmanın tadına vardım. Evde oturarak tatil sıkıcı oluyor. Tam anlamıyla spontane bir planla aylardır görüşmediğim arkadaşımla buluştum. özlemiştim.

Keyifli bir gün geçirdik. Bugün için başka planlarım olmasına rağmen telefonla konuşup hadi buluşalım dedik. Ve ben tam 1 saatte hazırdım. Beni tanıyanlar büyük rekor olduğunu bilir efendim :)



Bol bol sohbet ettik. Aslında çok fazla fotoğraf çekerim diyerek hem makinamı getirmiştim. Hem de pilleri yedeklemiştim. Talihsizlik hafıza kartı yoktu. :)



Önemli olan beraber olmak. Hemen bir çözüm olarak telefonun kamerasını kulladım. :)



Konakta manzarası süper bir cafede oturduk. Gün batımına yakın gelerek, çok daha güzel olacağına kanaat getirdim. Buda manzaramız. :)


İzmirde olup da sahilde fotoğraf çektirmeyeni dövüyorlarmış. Biz öyle duyduk. :)



Daha sonra konak sahilden yürüyerek Alsancak'a kadar gittik. En güzeli de Gündoğdu meydanında oturan insanlardı. Çimlere yayılmış halde...

Bir akşam da yanıma arkadaş bulabilirsem ben yayılacağım o çimlere... :)

Bir daha ki post'a kadar iyi kal değerli dostum :) 

ilginizi çeker :)

0 yorum