Bostanlı Vlog

By 06:25



Yeniden ben geldim! :)

Ne uğraşlar verdim, bir bilseniz. Dün bostanlıya gittim. Ne zamandır da aklımda bir Vlog çekmek vardı. YouTube da en sevdiğim video tarzlarından birisi de Vlog olunca, bir de çekme deneyimini yaşayım dedim.

Ama öğrendim ki hiç de öyle görüldüğü kadar kolay değilmiş. Bir klip için defalarca çekmek durumunda kaldım. 

Rüzgar bir taraftan esiyor, saçlarım dağılıyor. keyifli uğraşlardı. :)

Sonra eve gelip düzenlemeye başladığım da videonun uzantısın farklı olduğunu öğrendim. 
Yani bir türlü düzenleyemedim.

Uzantıyı değiştirmek için program indirdim, değiştirdim. Sonra edit yaptım. Bu sayede bir çok sey öğrendim. 

Ama işim bittiğinde; çok huzurluydum.

Ben çekerken de, düzenlerken de çok keyif aldım. Umarım siz de aynı keyifle izlersiniz :)










ilginizi çeker :)

0 yorum