İzmir :)

By 16:37

Ben geldim. :)


İzmir'e geleli koskoca 4 gün oldu. Bakmayın öyle 4 gün dediğime takvimden yardım aldım. :) Tatil moduna girince günleri, ayın kaçı olduğunu, hep unutuyorum. Belki de tatilde olmanın en güzel yanı da bu. :)

Havalar burada her ne kadar cehennemden 5 derece düşük olsa da yaz gelsin hiç şikayet etmeyecem dediğim için sesimi çıkarmıyorum. Evde olmak gibisi yok. Anne kahvaltısıyla uyanmak gibisi hiç yok. :)

Bütün gün evde klima altında oturduğum için dışarılara çıkıp; güzel fotoğraflar çekemedim, henüz. Bünyem İzmir'in iklimine alışsın elbet dışarılara çıkacağım. :)

Gelelim yolculuğa...

18 saat süren bir otobüs yolculuğu, malumunuz yorucuydu. Bol bol müzik dinleyerek, kitap okuyarak geçirdim. 

Yolda okuyup, bitirdiğim kitap Soğuk Kahve. Detaylı fikrimi başka bir postta belirteceğim ama şimdilik şunu söylemeliyim ki; beklediğim gibi değildi. Yine de aldım, bari okuyayım havasındaydım.


Yanımda ki teyze ise konuşmayı çok seven biriydi. :) Sürekli sorular sorup, yolculuğu keyifli hale getirmeye çalıştı. Ama ben tanımadığım insanlarla sohbet etmeyi sevmiyorum. Gelinini, oğlunu, kızını, bütün sülalesini anlattı. 'İyi kalpli, güzel teyzem bunların hiçbiri beni ilgilendirmiyor. Söylediklerinin hiçbiri aklımda değil. Bırak hiç sevmediğim kitabımı okuyayım.' Demek istedim ama diyemedim, tabi. :) Gönlü olsun diye dinliyormuş gibi davrandım. :)

Öyle böyle bitti yol. Eve geldim. O gün bu gündür de keyifle devam ediyor tatil.

                                            Görüşürüz :)

ilginizi çeker :)

0 yorum