Mİ Mİ Mİ :)

By 14:31

Günaydınlar :)

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. Umarım harika bir sabahınız ve tadına doyulmaz bir haftasonunuz olur.

Ne zamandır yeni bir yazı yazmak istiyordum. Ama final haftasına girmiş olduğum için ders çalışmaktan başka bir uğraşım yoktu. Çoktandır yazı yazmayı özlediğimi fark ettim.

Ve sonra son zamanlar sürekli dilimde olan bir şarkıyı paylaşmak istedim. Özellikle okula gitmek için hazırlanırken elim sürekli bu şarkıya gidiyor. Oldum olası eğlenceyi hareketi seven bir insanım ve böyle enerjisi yüksek şarkılara dayanamıyorum. Uzun zamandır hit bir parça olmasına rağmen, ben yeni zamanda keşfettim diyebilirim.

Bazen hayattan öylesine kopuk oluyorum ki aylarca hit olmuş bir şarkıyı yada sürekli insanların bahsettiği bir filmi ben aylar sonra izleyip, dinleyip aaa ne güzelmiş diyorum. Çevreme tavsiye ettiğim zaman ise 'zeynepcim sen çok geride kalmışsın' oluyor cevap.

Uzun lafın kısası eğleneceğinizi düşündüğüm bir parçayı huzurlarınızda buraya bırakıyorum.

Mutlu cumartesi gününüz olsun! :)

ilginizi çeker :)

0 yorum