2015'den 2016'ya | Life Update

By 12:45 , , , , , , , , , , ,



Kızlar merhaba!

Geçtigimiz yıl yani 2015 girerken, 2014 neler yazdıgımı 2015den neler bekledigimi yazmıstım. Eger merak ederseniz, okumak isterseniz Tık Tık 
Bu gün ise 2015'in bana kattıkları, neleri bekledim, neler gerçeklesti? Kısa bir ^life update^ yapalım istedim.

Bu sene hayattan bir çok tecrübe edindim. Bazen her sey göründügü gibi olmayabiliyormus. Derinlemesine incelemek birazcık daha empati yapmak gerekliymis.

Belki bir kaç insan kaybettim, bir kaç insan kazandım... Ama kendim olmaktan hiç vazgeçmedim. 

24 yasına girdim. Galiba artık büyümeyi bırakmam lazım, zaman çok hızlı geçiyor.

2015'den 2016'ya geçerken öğrencilik hayatımda son buluyor. Sanırım gerçek dünyaya geçmenin zamanı geldi artık.

Hala bir fotograf makinası alamadım. Bunun yanına birde yeni bir laptop ihtiyacı dogdu. İlk maasın gidecegi yer şuandan belli gibi.

Bu sene blogumu açalı 2 yıl olmak üzere; 2 yıl sonra blogunu suan oldugu yerde görebilir misin deselerdi, hiç sanmam derdim. Yaklasık 2 yıl önce açtıgımda ilkkez 30 tıklanma aldıgında nasıl sevindigimi hatırlıyorum. Suan oldugumuz yerden de inanılmaz mutluyum.

Blog sayesinde bir sürü yeni arkadas edindim. Aynı dili konustugum, hiç görmedigim belkide hiç karsılasma fırsatımın olmayacagı insanlarla kesisti yolum.

Sizin bir yılınız nasıl geçti? Neler beklediniz, hayatınız da ne degisiklikler oldu? 

Kocaman sarıldım kızlar, simdiden musmutlu yıllar!

Not: yeni yıl hediye çekilisine katıldınızmı son 2 gün hemen Katılın.


ilginizi çeker :)

1 yorum

  1. merhaba..bloğunu takibe başladım.. bende bloğuma beklerim
    www.beautyblognote.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil