2014 Bana Neler Öğretti?

By 15:15 ,

Çok fazla umut beslemeyi öğretti. Çünkü elinde umut varsa mucizeler gerçekleştirebiliyormuşsun.

 Daima kendime güvenmeyi öğretti. Bir gün elimi bıraktığında insanlar, kendi kendime yürümeyi öğretti.

Kimsenin mükemmel olmadığını, ne kadar güçlü görünürse görünsün bir gün herkesin incilebileceğini öğretti. En çok kendi kendime yetebilmeyi öğretti.

Hayallerimin peşinden koşmayı öğretti. Ne kadar zor olursa olsun, bir gün yetişebileceğimi öğretti.

Başarmanın aslında çok küçük adımlarla başladığını öğretti. Ya ben bunu yazacağım da kim okuyacak dememeyi öğretti. Sorumluluk almayı öğretti, en çok.

Sağlığın en önemli şey olduğunu öğretti. Para kazanmanın çok zor olduğunu, tutumlu olmayı öğretti.

İnsanları çok fazla ciddiye almamam gerektiğini öğretti. Kaybetmenin aslında o kadar da kötü olmadığını öğretti. Kazanmayı daha da güzel kıldığını...

Ailemin aslında en önemli şey olduğunu öğretti. En çok onlara güvenmem gerektiğini öğretti. Hiçbir şeye çok fazla bağlanmamayı öğretti. Kaybettiğimde yıkılmamayı...

Bugün yeni yılın, geri kalan hayatımın ilk günü...

Tecrübelerimden ders çıkarmayı öğrenmek istiyorum artık. Daha anlayışlı, daha Sabırlı ve daha az kırılgan olmayı öğrenmek istiyorum.

Ölmeden önceki yapılacaklar listeme bir tık daha atmak istiyorum. Aldığım kararlara sadık olmayı öğrenmem lazım...

Dünyayı gezmek fikrine daha sıcak bakmalıyım, güvenli limanları terk etmenin zamanı geliyor.

Bu yıl artık kendime bir fotoğraf makinesi almam lazım. Ve daha çok yazmam...

Sadece 10 tane parmağım olduğunu sürebileceğimden daha fazla oje almanın bir anlamı olmadığını sık sık hatırlamalıyım.

Ve en çok kendimi sevmeliyim. Söylenilenin aksine birazcık bencillik; aslında o kadar kötü bir şey değil.

Ben en çok bu yıl büyüdüm. En çok bu yıl mutlu oldum. 2014 bence muhteşem bir yıldı. 2015 efsane olmasından yanayım...

Bana ulaşmak isterseniz bir mail atmanız yeterli :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. bu yazıları okumak o kadar çok hoşuma gidiyor ki! her kalp, her beden hiç sönmeyen umutlarla dolu <3
    umarım hayat bize istediklerimizi getirir her zaman, ya da biz alırız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi? bütün bir yılın özeti gibi bende çok seviyorum :) umarım hep isteklerimiz olur hayat bize hep gülsün :)

      Sil
  2. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil