Efsane Ruj Mu Dedin? | Likit Mat Kalıcı

By 04:02 , , ,

Merhaba!

Bugün sizlere bagımlısı oldugum likit ve kalıcı rujlardan bahsetmek istiyorum. Türkiye'de bir likit kalıcı ruj akımı oluştu ki sormayın gitsin... Bütün firmalar tek tek ürünlerini çıkarmaya başladı. Bizlerde kendimize ne çok yakıştırdıgımızı gittik aldık.

Bunlardan benim en sevdigim Pastelin rujları oldu. Benim elimde üç tanesi var. Ve bence en efsane renkleri :)





Hepsi Tamamen mat yapıda. Çok kalıcı ve renkleri kadifemsi. Bende ki renkler 15,20,09 Renk skalası geniş bir seri.
Bir diger güzel yanları ise; asla yapıs yapıs olmuyorlar.



20 numara; gül kurusu bir nude, 15numara; daha çikolatamsı kahve, 09 numara; tam bir kan kırmızısı.
Her kırmızı kendime yakıştırmam ama bu kırmızıyı sürdügümde herkes nerden aldıgımı soruyor.


Normalde fiyatları 20 lira civarında. İndirimlerde 15 liraya düsüyor. Henüz bir likit kalıcı ruj almadıysanız bu seriden baslayabilirsiniz :)

Merak ettiklerinizi, yada sadece söylemek istediklerinizi bile bana yazabilirsiniz :) 
Beni nerede bulabileceginizi biliyorsunuz;
                                                    zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

                                                                    Kocaman sarıldım!

ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. Zeynebim bende çok istiyorum ya çok güzel anlatmışsın en yakın zamandaki indirimle alayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin canımcımm sevecegını düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bu rujlara ne kadar bayilip merak etsem de hic bi yerde bulamiyorum nedense :(

    YanıtlaSil
  3. 20 numara favorim <3 Blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu takibe aldım :)


    http://kahverengiruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil