Le Soleil Sampuan | İlk İzlenim

By 05:51 , , ,

Merhaba kızlar!

Bu gün size bir ilk izlenim yazısı yazmak istedim. Elime geçtiginden beri ilk kez kullandım daha ikinci deneme şansım bile olmadı. Normalde uzun uzun deneyip etkilerinden emin olduktan sonra yazmayı seviyorum.

Ama bugün bir farklılık yapıp 'neden ilk kez kullandıgımda ki fikirlerimi yazmıyorum ki?' dedim. Hem böylelikle ilk izlenim ile sürekli kullanımdaki görüslerimi karsılastırma fırsatı bulurum.



Le Soleil sampuan içinde 5bitki + 5 mineral bulunduran günes görmeyen saçlar için özel üretilmis bir sampuan. Saçlarım sürekli açık olmasına ragmen karadenizde yasadıgım için saçlarım yeterli günesi görmüyor. Bende bu nokta da bir denemek istedim.


İlk izlenim olarak saçlarımın kurulugunu aldıgını söyleyebilirim. Bitkisel sampuanlar genelde saçlarımı kurutur. Bu nokta da biraz korkmustum. Ama saçlarımın yapısına uygun kuru ve boyalı olanı hiçbir sekilde zor taranmaya neden olmadı.

Saçlarıma bir diger ilk etkisi ise saçlarımın nefes aldıgını hissettim. Bu biraz ilginçti ama daha önceki sampuanlar gibi saçlarımı agırlastırmadı, adeta nefes aldı saçlarım.


İçinde paraben olmamasıda büyük bir artı oldu benim için. İlk izlenimlerim bu sekilde, kullandıkça ve etkilerinden emin oldukça bir güncelleme daha yaparım.
Bu sampuanı aranızda kullananlar var mı? :) Sizdeki etkileri neler oldu? Bana yazarsanız çok sevinirim. 

Ulaşmak için; zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

Kocaman sarıldım kızlar! 


ilginizi çeker :)

1 yorum

  1. Ben de bu urunden cok memnunum. Yagli saclar icin olanini kullaniyorum sacimin kirlenme suresini uzatti diyebilirim ☺️

    YanıtlaSil