WetnWild Rujlarım | Koleksiyoncu Ruhum

By 12:59 , , , ,

Çocuklugumdan beri bir seyi begendigim zaman, delice baglanırım ona. Eger bir oyuncagımı cok seviyorsam; yatagada onla giderdim, oyunlarımıda hep onunla oynardım, bir yere giderki oyuncagım bile o olurdu.

Zamanla bu alıskanlıgım baska durumlarada yansıdı. Mesela ben bir aburcubur seviyorsam ondan baskasını yemem. Çikolatam hep bellidir, gofretim hep bellidir (gofret demisken bir tane gofret actım simdi canım cok istedi :))

Marka sadakatimde yüksek oyüzden... Yani demem o ki sevdim mi? Allahına kadar seviyorum :)
Bu sekil sadakatim gecen gün rujlarada yansıdıgını fark ettim. Hep aynı markanın aynı seri rujlarından almısım. Ve cogu birbirine cok yakın renkler.

Biraz garantici olmam farklı limanlara gitmememe (dogrumu yazdım diye üç kere kontrol ettim.) neden oluyor. Sevdiysem begendiysem macera aramaya gerek yok. :) Bende bu garantici, koleksiyoncu ruhumun dogurdugu bu sonucu bir yazı dizisine çevirmek istedim.



İlki Wet n Wild megalast ruj serisi olsun istedim. Hepside çok severek bayıla bayıla kullandıgım ürünler. Bir arkadasımda bana koyu renk bordo ruj sormustu instagram da bu yazıda ona ithaf edeyim istedim. Çünkü bence dünyanın en güzel bordo rujlarından ikiside burda...

Yapıları sürümü bence harika; sürümü çok kolay, yemek yedikçe illaki çıkıyorlar. ama uygun fiyatlı olmaları, zamanla matlasmaları benim gönlümü kazanmalarına neden oldu.


Burda da renklerini göstermek istedim. 911D mac'in ruby woo'suna muadil, Birazcık arastırma yaptıgınızda bir çok ruja muadil olduklarını görebilirsiniz.

Dandik ambalaj tek eksi yönleri. Çünkü birisi zamanında kapagı açılıp çantamı kirletmisligi var.
Sizin çok begenip, baglandıgınız ürünler neler? Oldukça merak ediyorum benim gibi sevince ölümüne baglananlar var mı?
Bu yazının devamı gelicek. Merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz yada sırf yazmak istediginizde bana;
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com adresinden ulasabilirsiniz. :)

Gitmeden son bir sey yılbası çekilisime katılmayan var mı? Valla ayıp ediyorsunuz :) o zaman tık tık Bitmesine çok az kaldı katılmayı unutmayın.

Kocaman sarıldım kızlar! :)


ilginizi çeker :)

10 yorum

  1. Benim de ruj takıntım var an geliyor ki bi bakıyorum aynı rujdan iki tane almısım:)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatina gore harika rujlar. Ben yine koyu renklerine bayildim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir ürüne alışınca başka şey almıyorum. Ama bu huyumu sevmiyorum. Denemek lazım diğerlerini de

    YanıtlaSil
  4. Bende 911D var ve çoook seviyorum. Bu markanın bordo rujları da çok dikkatimi çekiyor ama başkalarında gözüm var. :p
    Bu arada swatchlar çok başarılı, renkleri aynen vermişsin! <3

    YanıtlaSil