Yeni Yıl Hediye Fikirleri | Bayanlili | ad

By 03:13 , ,

Yeniden Merhaba!


Yılın en sevdigim vakitleri geliyor. Kısı her ne kadar sevmesemde Aralık ve Ocak ayları benim aylarım. 11 Aralık benim dogum günüm kutlamak isterseniz bu burda dursun :) 
Yılbası heycanı da bir yandan sarmaya basladı beni. Yıl içinde en çok hediye alıp hediye verecegim zamanlara geldik. Bu yılbası ve annemin dogum günü yakın oldugu için ona yeni bir seyler almak istedim. 

Bunun için internetten hediye seçmek bence çok daha mantıklı geliyor. Sınırsız seçenek ve evinizin konforunda... 
Ve çok güzel bir siteye rastladım. Mutlaka duyanlar bilenler vardır. bayanlili İnanılmaz çok hediye seçenegi ile basımı döndürdü diyebilirim :)

Birde özel olarak yılbası hediyeleri mevcut. Ben hepsini tek tek inceledim. Kendime anneme ve kuzenime bir kaç sey sectim :)

Biraz bencillik yapıp; kendim için seçtigim yeni yıl ve dogum günü hediyelerimden baslamak istedim.



Beni anlatan bu iki kolyeye tam anlamıyla bayıldım. Siz ne dersiniz kızlar? Eger daha fazla kolye seçeneklerini görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Anneme ise yüzük almayı düşündüm kendisi 10 parmagına yüzük takmasıyla ünlüdür :)
Annemin en sevdigi renk mavi ve inciler bu iki hediye onun için biçilmiş kaftan bence :)



Eger sizde yüzükleri çok seviyorsanız mutlaka bir bakmalısınız diger seçeneklere :) Digerleri için tık tık

Tamda kuzenimin sevecegini düsündügüm bir küpe; Yılbası kutlamasında elbisesini tamamlayacagını düsünüyorum. 


Bu küpeyi almak isterseniz tık tık

Hediye seçenekleri o kadar çok ki kolyeyüzükküpe aradıgınız herseyi Bayanlili de bulabilirsiniz. Sevgilisine yada annesine hediye almayı düşünen erkekler içinde çok faydalı olacagını düsündügüm bir site. Çünkü eminim ki burdan ne alsanız sevgiliniz, anneniz bayılcaktır beyler! :)

Yılbası hediye seçiminde size zaman kazandırıcak ve internetten alısverisin konforuyla hiç yorulmamıs olcaksınız :)

Siz hangilerini begendiniz? Bana fikir belirtmek isterseniz lütfen yorum bırakın. Ve ulaşmak için;
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com 

Kocaman sarıldım!


ilginizi çeker :)

7 yorum

  1. kelebek şeklindeki kolyeye bayıldımmm

    YanıtlaSil
  2. Bu sitenin ismini hiç duymamıştım daha önce hemen bakacağım:)

    YanıtlaSil
  3. eet güzel parçalar :) kendime de alırım :)

    YanıtlaSil
  4. bende kızıma almak için hemen bakmalıyım

    YanıtlaSil