Zeynep'in Günlüğü İşe Başladı :)

By 04:25

Merhaba :) 

Bugün çok mutlu bir haber paylaşmak için geçtim bilgisayarın başına :)

Okulumun açılmasına bir aydan daha fazla varken bir iş teklifi aldım. Medical şirketinde 20 gün çalışacağım. Bugün hayatımda ilk kez iş görüşmesine gittim. Siz bu yazıyı okurken ben muhtemelen ilk iş günüme başlamış olacağım. 

İlk defa böyle bir tecrübe yaşıyorum, ilk defa kendi paramı kazanacağım :) ve maaşımdan sizler için yine küçük bir çekiliş yapmayı planlıyorum. Muhtemelen bu çekilişten sonra olur. Bunu beraber kutlayalım istedim.

Şuanda sürmekte olan çekilişime katılan bütün dostlarada çok teşekkür ediyorum. Sizin yazdığınız her yorum bana yeniden bir şeyler paylaşma hevesi aşılıyor. Herkese çok çok teşekkür ederim sevgiyle kalın :)

Bana ulaşın: 
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
   https://twitter.com/zeynepgunluk
     http://instagram.com/demeteeer

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Hayırlı olsun:) Tebrik ederim.Kendi paranı kazanmak çok güzel bişey gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim gerçekten çok farklı bir deneyim oluyor benim için :)

      Sil