Asi Kıvırcık Saçlarımı Nasıl Yola Getirdim?

By 05:23

Her sabah yeni bir saçla uyanmak ister misiniz? Asla size göre şekil almayan, tamamen özgür bir ruh haline sahip saçlar...

Ben artık istemiyorum :) 

Kıvırcık saçlı olmak dünyanın hem en kolay saçı, hemde en zahmetlisi. Yinede onları seviyorum. Dışarda ki insanların 'yaaaa saçların çok güzel. doğal hali mi?' demeleri benimde gururla; 'tamamen doğal' demem acayip forslu hissettiriyor :)


Saçlarım tamamen kendi kafasına göre şekil alırdı. Hemen elektriklenir ve asla nemli olmazdı. Sağlıksız olduğu içinde geç uzaması doğaldı. 

Kıvırcık saçların doğası gereği; ne yazık ki nem tutmaz büyük kuruluk problemleri yaşarmış. Ne yaptıysam, hangi kremi, maskeyi kullandıysam da kuruma probleminin önüne geçememiştim. 

Bir gün yine Watsonsda gezerken bir maskeyle karşılaştım. Saç ürünlerine zaafım olduğu için hemen gözüme çarpmıştı. 9tl gibi bir fiyatı olduğunu da görünce bir alıp deneyim ne kaybederim ki dedim.



Hemen o gün denedim. İlk izlenim olarak oldukça koyu bir kıvamı vardı. İşte ağırlık yapıcak saçlarıma diye düşünerek temkinli şekilde uyguladım. Lakin kesinlikle ağırlık yapmadı. Daha saçlarımı durularken bile verdiği yumuşaklık hissi beni mutlu etmişti.

Yıllardır aradığım saç ürünü buymuş meğer. :) Kaç kutu bitirdim haddi hesabı yok. Saçlarım çok yıpranmış olduğu için ben her iki güne bir uygulamaktan bir zarar görmedim. 

Kocaman bir kavanoz kutunun içinde geliyor. 500ml bir ürün ve verdiğiniz parayı kesinlikle hakediyor.



Okuduğum şehire gitmeden iki paket aldım yanıma. Bitmeden depoladığım bir ürün oldu. Eğer sizinde çok yıpranmış neme ihtiyaç duyan saçlarınız varsa yada yumuş yumuş saçlardan hoşlanıyorsanız mutlaka mutlaka denemeniz gereken bir ürün.

Sizin saçlarınız için kullandığınız ürünler neler? Bana tavsiye edeceğiniz bir ürün varsa duymak isterim.

İrtibatı koparmayalım hanımlar. 
Bana ulaşın;
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com



ilginizi çeker :)

11 yorum

  1. ya canım saçların çok çok güzel! her pırasa saçlı gibi kıvırcık saçların hayranıyım. :)
    Valizimi hazırlarken ağırlık yapmasın diye saç kremimi evde bırakıyorum, okula gidince bundan alıcam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çooook teşekkür ederim :) bende senin saçlarına bayılmıştım her kıvırcık saçlı bir insan gibi :) mutlaka denemelisin yumuş yumuş oluyor :)

      Sil
  2. Ben de bu ürünün süt proteinli olanını kullanıyorum ve çok memnunum. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Saçların gerçekten çok güzel. Hep özendiğim türden. Sakın düzleştirmeye falan kalkma, sana çok yakışıyor. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bende hiç sevmiyorum saçlarımın düz olmasını :)

      Sil
  4. tanıdığım bütün zeynepler kıvırcık saçlı :)) ve hepsi saçlarından şikayetçi :) bir ablam düzleştirici ile yatıp onunla kalkıyor :) kendisini bir kez olsun kıvırcık görmek için duştan çıkmasını beklemiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zeyneplerin kaderi bu :) bende lisedeyken sürekli düzleştiriciyle geziyordum. sonrada onları oldukları gibi kabullendım :))

      Sil
  5. bende kıvırcık saçlara sahibim suan taft ın köpüğünü kullanıyorum ama saçlarıma yağlı bir görünüm veriyor ne yapmam gerekiyor ??

    YanıtlaSil
  6. bende kıvırcık saçlara sahibim suan taft ın köpüğünü kullanıyorum ama saçlarıma yağlı bir görünüm veriyor ne yapmam gerekiyor ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bende bır kere taftın köpüğünü kullandım. lakin dedigin gibi ıslak yaglı bir görüntü veriyor. yapısından dolayı sanırım sana syoss köpük önerebilirim. hem dogal duruyor hemde saclarını yaglı göstermiyor :)

      Sil