Yaz Bitmeden, Yitip Gitmeden :)

By 05:26

Merhabalar :)

 Yazın yavaş yavaş bitiyor olması, bende derin üzüntülere sebep oluyor. Ağustos da bittikten sonra Eylül denen sevimsiz ay geliyor. Resmen kış geliyor, kar geliyor, soğuk geliyor. Ben daha hazır değilim :)

Yaz bitiyor, bitmeden bari 
size son zamanlarda en çok kullandığım rujlarımı göstereyim dedim.

Tipik bir ruj bağımlısı olarak yoğun pigmentli çarpıcı rujları hep sevmişimdir. 

Ama nude rujların yaz aylarına daha çok yakıştığını gördüğümden beri. Koleksiyonuma bir kaç parça ekledim.

Yinede aralarında farklı tonlarında olduğu bir kaç parçayı bu yaz sık sık kullandım. :)


Essence nude kiss: anlata anlata bitiremediğim ilk lipglossum :) Hiç bir şekilde lipgloss insanı değildim. Bir kaç kere denemiş ama yapış yapış yapılarını sevememiştim. Daha sonra birde Essence deneyelim dedim. Uygun fiyatlı olması beğenmesem de çöpe gittiğinde üzülmem demiştim. Beni çok şaşırttı. Kesinlikle beklentilerimi karşıladı dudaklarınızda aşırı yapışkanlık yapmıyor. Sedefli ama büyük simler seklinde değil oldukça doğal durup pembe sedefli bir duruş sergiliyor. Eğer sizde lipgloss sevmiyorsanız, istiyorum ama bir türlü aradığım lipglossu bulamadım diyorsanız bu ürüne bir şans verin derim. 

Golden rose 212: İlk kez aldığım pembe rujum. Hep kahve ve tonlarını, kırmızı ve şeftali ağırlıklı rujları seçerdim. Pembe olarak aldığım ve yaz aylarına çok yakışan bir ruj. Hafif ıslak bitişli kesinlikle dudaklarınızı kurutmuyor. Kremsi bir yapısı var. Kalıcılığı orta derece gün içinde yenilenmesi gerekiyor.

Flormar pretty p322: Bazı zamanlar canınız böyle renkli giyinmek, canlı makyajlar yapmak ister ya; -en azından bazen benim oluyor :)- o ruh hallerine en uygun ruj turuncu hafif kırmızıya kaçan mavi eyeliner ile çok yakıştırdığım bir renk. Bazen sadece rimel sürüp bu rujumu uyguladığım oluyor. Yüzünüz renkleniyor ama fazla zamanda harcamıyorsunuz. Yapısal olarak biraz katı gibi kalıcılığı iyi baharda ve yazda sık sık kullanılabilir :)

Rimmel london kate moss 19: Bu serinin rujlarını sevmeyen var mı? Ben çok seviyorum da resmen bağımlısı oldum Watsons'a her gittiğimde kesinlikle koleksiyonumda olmayan bir rujunu ekliyorum. Yapısı, kokusu, kalıcılığı ve fiyatı tam benim gibi öğrencilere göre. Eğer hayatım da 5 tane ruj sahibi olabilseydim biri kesinlikle bu olurdu :)

Flormar D45: Bir sabah uyandım ve nude ruj almalıyım diye fısıldadım. resmen uykuda aydınlanmıştım :) Sıcak günlerde yüzüne dünya kadar makyaj yapıp; hem cildini yormanın, hem terlemenin ne anlamı var dedim. Hafif makyajlarada benim rujlarım olmuyor. En güzeli nude ruj. Yapısı yumuşak, oldukça kalıcı, ıslak bitişli. 

Ve yine Essence soft nude: Ürünün üzerinde ki nude ve matt ibarelerini görünce içimden bir ses al bunu zeynep al bunu dedi. Kalıcılığı oldukça güzel. Matt olması kesinlikle sizi kötü göstermiyor hatta en sevdiğim matt lipgloss oldu kendisi. Pembe alt tonlu ve bence sizde bir denemelisiniz. 

Burda ise swatchlarını görün istedim. Sizinde  en çok kullandığınız rujlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Bana nasıl ulaşırsınız: 
http://instagram.com/demeteeer

https://twitter.com/zeynepgunluk

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

0 yorum