Flormar Alışverişi :)

By 05:08 ,

Merhaba :)

Günün ikinci yazısıyla burdayım :)

Artık yoğun çalışma koşuşturma temposuna giriyorum yavaş yavaş. Bir türlü yazı yayınlama rutinimi oturtamadım. 

Bu geçiş dönemlerinde bu tür sorunları sık sık yaşıyorum, ne yazık ki. Ve hala telefonum garantiden gelmedi -20 iş günü geçeli 4 gün oldu.- Media markt sorumsuzluğuna değinmek istemiyorum ama çok doluyum. Yasal haklarımı kullanmak için tüketici haklarına da başvurdum. 

Tabi sonuçlanana kadar benim maduriyetim söz konusu. Ama kardeşim sağolsun onun telefonu sayesinde post fotoğraflarını çekiyorum. 

Neyse gelelim bugünün önemli konusuna :) Flormardan paketim geldi. Koleksiyon ürünü olan passionate dots serilerinde çok iyi indirimler var. Dayanılcak gibi değil :)



Paketlerin şıklığını da göstermek istedim size :) 



Ve paketlerde ki ürünler :) Bir transparan pudra, terracotta allık.Mor ışıltılı bir oje ve birde highlight testerı. 



Transparan pudra; çoktandır denemek istediğim bir pudra çeşitiydi. İndirimde olunca da bir şans vermek istedim. Kokusu muhteşem. Bebek pudrası gibi çok hafif. Severek kullanacağımı düşündüğüm bir ürün. :) İçinden çıkan pufa bayıldım ama ürünü bununla uygulamak tehlikeli olabilir, dekoratif olarak odamda yerini alıcak :) 



Kocaman bir kutuda gelen allık. şeftali alttonlu ve ışıltılı. Beklediğimin çok daha üstünde. çok sevdim :)



Allığın duruşu belli belirsiz. kesinlikle doğal allıkları seven biri olarak şimdiden favorim olacak gibi duruyor.




Parmağımda ki duruşunuda görün istedim. :)



Bu tester ise bana süpriz oldu çok çok teşekkür ederim :)

Not: Kargom elime geçer geçmez unutmamak için yazdım bu alışveriş yazısını. Henüz ürünleri deneyimleme fırsatım olmadı. Ön inceleme sonuçlarıdır bunlar :) En yakın zamanda deneyip daha detaylı fikirlerimi sunmak istiyorum :)

Görüşürüz :)
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

3 yorum

  1. Pudraya bayılacaksın canım ben çok severek kullanıyorum. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) benimde çok merak ettiğim bir pudraydı :)

      Sil