Yaz Aylarının Favorileri :)

By 13:05

Herkese yeniden kocaman bir merhaba :)

Sonunda her işimi hallettim. Ve blogumla yeniden ilgilenmeye başladım. Okul için geri döndüm Giresun'a odamı yeniden dekore ettim.

Telefonum şükürler olsun ki servisten geldi. Herşey çok güzel ve rahat gidiyor. 

Telefonumda geri gelince uzun zamandır, aklımda olan yaz aylarında en sık kullandığım ürünlerin videosunu da çekeyim artık dedim. 

Hava biraz kapalıydı lakin karadenizde bu mevsimde açık hava bulamam. En uygun an şuan dedim ve kayıt aldım. 

Evde video çekmek dışarda Vlog çekmekten bin kat daha kolay :) Ben çok eğlendim! Umarım sizde izlerken benim kadar eğlenirsiniz :)

Favoriler videosunu izlemek için lütfen Tık Tık

Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın :)

Bana ulaşın: zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
Zeynep'in günlüğü instagram
Zeynep'in günlüğü twitter

ilginizi çeker :)

2 yorum