Çekiliş İle İlgili Duyuru Ve Bir Yeni Blogger

By 13:12

Herkese merhaba!

Benim sonbahar çekilişim için katılım dün gece sonlandı. Listeyi en kısa sürede hazırlayıp çekilişi gerçekleştireceğim. Adil olması için tek tek incelemeyi planlıyorum.

Bu hafta içinde sonucu duyurmayı planlıyorum, bir aksilik çıkmazsa.

Aslında bugünün bir diğer post konusu ise sanat severler için geliyor. Yeni bir blogger var benim keşfetmediğim bizzat tanıdığım bir ressam. :) 

Bir kaç kez de modelliğini yaptım efendim. :) Çalışan bir öğretmen, resim yapmayı çok seviyor. Ben dahil yaptığı resimleri gören herkes neden bunları bütün dünya ile paylaşmıyorsun dedik ve ona bir blog sayfası açtım. Eğer incelemek isterseniz linkini buraya bırakıyorum.

Çalışmalarını ve sayfasınız ziyaret edeceğinizi düşünüyorum. Birde bu güzel yürekli insan sayfasında kişiye özel bir çekiliş düzenliyor. :) çekilişin linki ise burada

Hepinizi öpüyorum hanımlar :)

Bana ulaşın: zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

1 yorum

  1. yeni bloggerlarla tanışmayı seviyorum. Seni izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil