GİDECEK OLMAK YETERİNCE KÖTÜYKEN BİR DE VALİZİMİN AGIR OLMASI...

By 02:46

10 Gündür dinlediğim tek şarkı; 'nasılda geçiverdi koskoca bir yaz mevsimi.' Ferdi Tayfur Bağ Bozumu şarkısı. Hakikaten nasılda geçiverdi koskoca bir yaz mevsimi. Tatil bitti, yaz bitti, anne evinden ayrılma vakti geldi. 

Yine bir geçiş dönemi, mevsimler yazdan kışa geçerken bende tatilden okula geçiyorum. Okul güzel tatilden sıkıldım ama annemi kardeşimi bırakıp gitmek var ya o çok zor. 

4.senem bu sene, hala ilk gün ki kadar üzüyor beni her gidiş. 

Gitme zamanım yaklaştıkça annem de kardeşim de bende hiç gitmem üzerine konuşmadık. Sanki yok sayınca gitmeyecekmişim gibi... Son günlerimizi birlikte geçirdik sürekli ama işte burdayız; evde son gecem.

Bileti de son dakikada aldım... Sanki gitmemek gibi bir umut varmış gibi hep son dakikaya erteledim. Valizi ise son gece hazırladım. Hazır valizin yükü ağır sanki her an gitcekmiş gibi... 

Yine annemle sarılıp ağlayacağız, Ömer gözlerini kaçıracak erkekler ağlamaz ya...

İnsan ne zamandan sonra alışır uzaklara? Ve neden hep benim yolum düşüyor o uzaklara...

Duygular, kelimeler beynime hücum ediyor. Yazmak istiyorum, sıraya girmiyorlar.

Hiç bilmediğim bir dilde ağlamak gibi karmakarışık ve düzensiz...

İçimi burda bırakıp gidiyorum sanki ve hiç büyümüyorum. Hala istediği olmadığında ağlayarak elde etmek isteyen bir kız çocuğu.

Ve gitmek istemiyorum diye kaldırıma oturup saatlerce içimi dökmek istiyorum.

Basit cümleler kuruyor. İçden içe hüzünleniyorum. 

Ama ayrılıkların güzel yanı ne biliyor musunuz? Yeniden kavuşma ümidi.


Allah ailelerimize uzun ömürler versin, ve bir daha hiç uzaklara gitmeyelim.

Bana ulaşın;
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Bloğunuzu takibe aldım.
    Benim 2 bloğum var.
    1.si prettythingscute yani sevimli güzel şeyşer adlı bloğumda geneli kendi yaptığım ufak tefek dıy projeleri ve çalışmalarımı görsel anlatımlı paylaşıyorum.
    2.si ise Beğendim Paylaştım isminde nette gezip beğendiğim güzellikleri adresleriyle yayınladığım sayfam.
    Sizi ve tüm bloger dostlarını beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil