Kendimle Sohbet | Hayalim

By 02:46 , , ,



Okul bitti, ve ben mezun oldugumu dahi anlayamadan sadece iki ay sonra master'a basladım. Bu konuda bazen acelemi ettim diye de düsünmüyor degilim. Yani ilk olarak bu benim hayalimdi evet lakin mezun oldugumu anlamadan, mezun ve issiz triplerine giremeden yeniden ögrenci oldum. Sanırım ruhumun bir parçası sonsuza kadar ögrenci kalmak istiyor...

Akademisyen olmak beni bu zor ve uzun yolda yürümek için motive ediyor. Son zamanlarda oldukça yoruluyorum lakin bir hedefiniz varsa yataktan koşarak kalkıyorsunuz. :) Gerçi çocukken bir sürü hayalimde meslek vardı, içlerinden vazgeçemedigim tek sey hakimlik.. Ve beni buraya sürükleyen de idari hakim olma planlarıydı.. Oysa simdi akademisyenlik yolunda yürüyorum. Hayat bazen çok kafa karıstırıcı...

Sonucta istedigimiz herseyi olamamamız çok saçma degilmi... 

Umarım siz dünyanın bir yerinde istediginiz isi yapıyorsunuzdur... 
Z.


zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
snapchat; izbekelebek

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. Başarılar canım şu anda o kadar araştırmayı,projeler yapmayı seviyorum ki keşke üniversite yıllarımda kariyer yapmak meselesini kafama takmış olsaydım her şey bambaşka olabilirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat bazen insanı bambaşka yerlere sürüklüyor :)

      Sil
  2. merhaba ınsan bazen en cok da kendıyle sohbet etmek ıstıyor

    YanıtlaSil