Eylül İlhamı | Favorilerim

By 23:28 , ,

Herkese merhaba,
En sevdigim aylardan birisi eylül, eylül bana hep ugurlu hep mutlu geldi... Hep güzel haberler aldım, hep olmasını istediklerim gerçeklesti. Umarım eylül sizin içinde aynı sekilde geçmistir. Simdi eylül ayında en sık yaptıgım ^seylere^ - baska bir kelime bulamadım :/ - geçelim.


Sen daha iyisine layıksın! bu kitabı geçen sene de okumustum lakin, çok ilham verici ve çok yormayan bir dili var. O yüzden tekrar okumak istedim ve eylülde okuyup bitirdim :)



Yaz boyunca sıfır makyajla gezdim. Buyüzden sonbahara dogru biraz yüzümü renklendirmek istedigimde pastelin nude farlarından 79 numarayı ve lorealin 640 numaralı rujunu kullandım. Bol rimelle birlikte hafif ve güzeldi.



Giresunda yasayanların asina oldugu sokak kafeyi, eylül ayında evim belledim.. Sabah kahvemi içmeye, aksam gezmesine, kedileri sevmeye ay geçiyordum ugradımlara... Bir bahaneyle solugu hep sokakda aldım..
İçerde kocaman bir kütüphanede var ben bayıldım!
Merak edip gitmek isteyenler olursa facebook adresleri :)

Ve en çok dinledigim iki müzik;
Salih yılmaz - Selale ^ gözler selale olmus akar akar durulmaz bir insan bir yürekten iki defa vurulmaz :) ^
Lp - Lost On You ^ After everything I have lost on you, Is that lost on you ?

Sizin eylülde İlham aldıklarınız, favorileriniz nelerdi? benimle paylasırsanız çok sevinirim :)

Kocaman sarıldım!
Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
snapchat; izbekelebek



ilginizi çeker :)

6 yorum

  1. Canım Eylül bana da pek uğurlu gelir. Neticede Eylül kızıyım pek severim pek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı ayı sevmemız cok hos! :) heeep ugurlu gelsın eyluller :)

      Sil
  2. Çok tatlı bir yazı olmuş, sonbahar nihayet geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çook güzel, başlığa yakışır şekilde. <3

    YanıtlaSil