Famous | Not Yet

By 13:55 , , , , ,

Bir sabah uyanıyorum ve boom! herkesin tanıdığı sevdigi bir bloggerım.

Herkese merhaba, blog ailem tam tamına 300 kisi olmusuz. Bu haberi almak benim için inanılmaz bir sey. iki sene kadar önce ilk yazımı yazdıgımda kendi kendime yazıp, okuyordum. Bugün ise 300 kisilik kocaman bir aile olduk..
Bu inanılmaz mutlu edici ve tesvik edici bir sey. Yazdıklarımı okuyan, iletisim kurdugum, bir seyler paylastıgım birileri var karsımda. Ve benim tembel ve düzensiz bir blogger oldugumu da düsünürsek bıkmadan usanmadan yanımda yer alan herkese kocaman öpücükler...

Söz bundan sonra daha düzenli olucam, söz bundan sonra yazılarımı ertelemicem, söz söz söz...

Bu sevinç çıglıklı sacma sapan posttan sonra hepinizi seviyorum. Bana ulasmak isterseniz yapmanız gerekeni biliyorsunuz.
Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
snapchat; izbekelebek

ilginizi çeker :)

2 yorum