Master Yapmak | MBA

By 04:34 , , ,



Herkese merhaba!
Nasıl geçiyor günler? Benim nefes almadan ışık hızında geçiyor. Kitap okuma, makale tarama, makale yazma arasına sıkısmıs bir MBA ögrencisi...
Hersey hayalken çok güzeldi, yakınlarım bilir ki master yapmayı inanılmaz istiyordum. Bana göre bir iş ve meslek çünkü. 
Ama açıkcası işlerin bu kadar zor olacagını hiç düsünmemistim. Eger okumak, yazmak size göre degilse asla kalkısmayın. Sevenler içinse bir baska heycanlı... Ben sahsen sevenler kısmındayım. Böyle sikayet ediyor gibi oluyorum bazen ama en çok istedigim seye ulastım bundan daha zevkli bir durum olabilir mi?

Yorgunluk ve uykusuzlugu saymazsak her sey cok yolunda dostlar.. 
Umarım sizin içinde her sey cok yolundadır. Bana yazmayı unutmayın!

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

snapchat; izbekelebek

ilginizi çeker :)

5 yorum