Pardon Troll Yada Ruh Hastası Degilim | Story Time

By 11:38 , , , , , , , , ,


Herkese Merhaba!
Uzun zamandır buraya geri dönmek için ne yazsam diye düsünüyordum. Aklımda bir sürü post konusu varken basıma gelen bir olay tüm sıralamayı degistirdi.

Bilenler ve bilmeyenler için; masterı kazandım. Lakin ilk liste hazırlandı ve ben 1.yedekteydim. Açıkçası çok büyük bir hayal kırıklıgı oldu benim için. Çünkü kazanacagıma adımın zeynep oldugu kadar emindim :) yani oldukça güzel geçmisti mülakat olmaması için bir sebep göremiyordum. Her neyse listede 1.yedekte olduğumu öğrendigimde yedek sırasını mı beklesem, gelen is tekliflerinimi degerlendirsem bir türlü karar veremiyordum. Yakın çevrem sansımın yüksek oldugunu birinin mutlaka vazgeçecegini beklememi söylüyordu ama açıkcası maas fikride beni oldukça cezbediyordu.

Bende bu ise gönül vermis ve deneyimlemis insanlara danısmak ve tarafsız bir sekilde görüslerini almak istedim. Facebook da yüksek lisans yardımlaşma platormuna durumu anlattım ve tavsiyelerini ve motivasyonlarını rica ettim. Bir sürü yorum geldi olumlu olumsuz, bir kaç fikir alısverisinden sonra beklemeye karar verdim. Aradan bir iki gün geçti ve benim telefonuma gönderinize yorum geldi diye bildiri gelmeye basladı. Daha önceki yorumların hepsi gitmis yeni bir kaç yorum vardı. Ben o an üstünde durmadım yorumların nerde oldugu konusunda, aradan yine iki üç gün geçti ve ben bu sırada yedekten yerleştim. Yine söz konusu gönderime sıfırdan yorumlar geliyordu. Arkadaslara tesekkür edip kazandıgımı duyurdum. Asıl olay bundan sonra baslıyor :)

Dün sabah uyandıgımda telefonumda bir sürü yorum vardı; ''YA BU KIZ RUH HASTASI'', ''AYNI GÖNDERİYİ DAHA ÖNCE DEFALARCA PAYLASTI HASTA'', ''MASTERI KAZANMAKLA DÜNYAYI KURTARACAGINI MI SANIYOR ACABA?'', ''BİZİMİ TROLLÜYORSUN SEN MANYAK'' , ''ARKADASLAR BEN BU KIZI TAKİP EDİYORUM PROFİLİNDE KAZANDIGINI DUYURDU DAHA HALA BİZLE DALGA GEÇİYOR.''

Ben soklardayım, ''tabi ki de ruh hastası gibi aynı gönderiyi defalarca paylasmadım. Ama nasıl oldugunuda bilmiyorum. Belkide virüs gibi bir sey olmustur'' minvalinde bir yorum paylastım.

Erkekler neyse de ordaki kızlarında bana manyak, ruh hastası diye giydirmesi bir parça üzdü tabi. Sonuçta hani kız kardeslik kutsaldı :) hani girl power :) Ama tabiki oraya attıgım yorum içimi rahatlatmadı ve birde gruptan basın açıklaması yaptım.

''Arkadaslar gruba daha once yazdigim bir ileti tarafimdan olmayarak defalarca otomatik olarak paylasilmis gorundu. Sildigim halde sayfaya nezmn bakmak icin girsem yeniden paylasti. Bu durum tarafimdan olmamasina ragmen bazi arkadaslarin gozunde ruh hastasi oldugum profilini cizdi ama benim kontrolumde degildi. Sifreyi degistirdim tekrar umarim sorun cozulmustur kamuoyuna duyrulur :)''

Umarım bu yazıda grupta defalarca paylasılmaz aksi durumda koca bir lol :) Keske insanlari hemen yargilayip etiketlemek yerine öncelikle ne oldugunu anlamaya çalissak. Ayrica iclerinden birinin yazdigi abi ben bu kizi takip ediyorum, kazandigini duyurdu hala burdan bizi trolluyor manyak. Yorumuna gülsem mi aglasam mi bilemedim. Ya bi kere beni niye takip ediyosun, grupta aktif herseye yorum yapan bir insan degilim. Kazandigim halde ayni yazi surekli cikiyorsa belliki bir sorun var o kadar issizmiyim :)
Yazı oldukça uzun ve trajikomikti. Anlatırken oldukça güldüm lakin yasarken hiç komik degildi.

Basına bu tür birsey gelen var mı? varsa benimle yorumlarda paylasmasını coook isterim. Buraya kadar okuduysanız da cooook tesekkürler seviliyorsunuz.
Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

3 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, başıma böyle bir şey gelmedi ama şaka gibi insanlarla çoğu kez karşılaştım blog dünyasında :) Hayat ya sabır demeyi de öğretiyor merak etme. Blog yazmaya hoşgeldin tekrar. Blogunu takibe aldım. Bana da muhakkak bekliyorum :)

    www.sargitaderki.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun ıcın tesekkurler en kısa zamanda blogunu ziyaret edıcem :)

      Sil