Çantamda Ne Var | What's In My Bag

By 14:08 , , , , , ,

Herkese merhaba,
Bugün benim bloglarda okumayı, youtubeda izlemeyi en sevdigim konunun bir postunu hazırlıyorum. Okuldan geldigim gibi post hazırlamak için kolları sıvadım.

Aslında çantamın içinde cok egzotik yada çok ilginç ürünler bulunmuyor. Lakin ilginizi çekebilecegini düsündüm. Umarım begenirsiniz...




Çantamı bu sezon stradivarius'dan aldım.Online satısa açıldıgı için kolaylıkla ulasabilirsiniz.




Bir fermuarlı iki çıtçıtlı olmak üzere üç ana bölümden olusuyor. Ve önde ve içte küçük iki göz daha var. Çantayı ıster omzuma ıstersem de koluma asabilecegim askıları oldugu için çok begendim. Okulda özellikle omuza asarak kullanmak oldukça rahat oluyor.




Çantamın en ön gözünde bir kalemligim bir kulaklıgım ve bir okuma kitabım çıkıyor. Master yaptıgım malumunuz, her ders için yazmam gereken makaleler, yapmam gereken sunumlar oluyor. Bende ders aralarında kaynak okuyarak geçiriyorum. Ne kadar da eglenceli bir kız :)

Kulaklıgımı burdan bır bijutericiden aldım. Makaron kutusu sayesinde kulaklıgım bozulmadan muhafaza edebiliyorum.

Kalemlerde her daim not tutmak için.




Bu ajandaya bayılıyorum! Elim, ayagım kendisi..Ders notlarım, günlük hatırlamam gerekenler, alısveris listesi, post konuları, planlar hersey ama hersey içinde.

O gün ki dersim pazarlama oldugu için bir adet de ders kitabım var. :)




Kocaman bilgisayarı ordan oraya tasımak inanılmaz zor oluyor. Bende bunun için ipad'imi sürekli yanımda tasıyorum. Kılıfını ise Aliexpressden aldım. Ve sürekli elleri çatlayan bir genç kızın en yakın arkadası; el kremi!



Makyaj çantamın içindekiler günden güne degisiklik gösterebiliyor. O gün kullandıgım ve tazelemeye ihtiyaç duyacagım muhtemel ürünleri atıyorum çantama.




Son olarak çantamdan cüzdanım ve anahtarım çıktı. Cüzdanımı uzun zaman önce izmirde bir butikten almıstım. Ara ara diger cüzdanlarımla degistirsem de rengine hastayım!

Çantamdaki ve tamamen spontane gelisen posttumuz burda bitiyor. Yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.

Görüsürüz!
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
snapchat; izbekelebek

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. Çantasında not almak için ajanda taşıyan insanlara gerçekten saygı duyuyorum :) hayatı ıskalamadan yaşamak bu olsa gerek :) ben bu çanta içeriğini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bencede not almak herkesin yapabildiği bir şey değil, bende çantandakileri çok beğendim. Sade ve gereksiz eşyalardan arındırmışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım :) cok agır canta tasımayı sevmedıgım ıcın hep mınımal tutuyorum :)

      Sil