Nerelerdeydim? | Hayatımda Büyük Değişiklik!

By 11:20 , , , , , , ,

Heyooooo! Ben Geldim.
Neden yoktum uzun zamandır? Çünkü hayatımda çoook büyük değisimler yasıyordum. Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız bu büyük değisimlere asinasınızdır. :)

Bilmeyenler için MEZUN OLDUM! :) 

Benim için çok heycanlı ve uzun soluklu bir dönemdi.

 Aranızda bilenler var mı bilmiyorum ama mezuniyet kınası yaptık.


Bir kaç gün sonra mezuniyet balomuz vardı.





Son olarak ise kepimizi attık.


Mezun olduk dostlar! 5 koca yılı devirdik ve 2011 işletme sınıfı mezun oldu. Buruk bir sevinçti, hepimizin yolu açık olsun!

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. Mezuniyetin hayırlı olsun canım.Umarım çalışma hayatın öğrencilik döneminden kat kat güzel geçer:)

    YanıtlaSil
  2. Hayirli olsun canim tebrikler, nice güzel kapilar acilsin bundan sonra sana. Resimler de masallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynepcıııım guzel dıleklerın ıcın cok tesekkur ederım :)

      Sil