Get Big Lashes | Ortak Yazı :)

By 02:53

Kızlar Merhaba! :)
Bugün benim için çok keyifli ve heycanlı bir yazı var blogda. Bir iş birligi yazı yazdık bugün..

Dogru rimeli bulmak, dogru adamı bulmaktan daha zor... Bir süredir istediklerimi karşılıyan, kalıcı, ve uygun fiyatlı rimel arayışındaydım. Sonunda buldum :)

Sevgili Essence Türkiyenin bana yolladıgı hedıye paketınden cıktı, dogru rimel. Meğer yıllardır yanı başımdaymış.. :)



Essence Get Big Lashes! Verdigi volum gerçekten tatmin edici ki benim kirpiklerim yok gibidir... Ayrıca kirpiklerimi uzatıyor. Altına eger yine aynı maskaranın bazını uygularsam bildiginiz takma kiprik oluyor :) Günlük kullanımda bence çok uygun bir maskara.


Akmıyor, gün boyu kalıcı ve kipriklerimi dökmedi. Su bazlı maskaraları çıkarmak için gözlerimi zımparalamam gerekirken bu üründe o sorunu yaşamadım. Uzun bir süre bu maskaradan vazgeçemeyecegimi düşünüyorum :)


Fırçanın kılları çok sık ve büyük, ama uygularken bir sorun yaşatmıyor. Benim bütün istek ve beklentilerimi karşıladı. :)

Daha önce kullandınız mı bu ürünü? Eger denediyseniz sizin görüşlerinizide ögrenmek isterim :)
Bana ulaşmak isterseniz de her zaman ki gibi zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com adresine mail atmanız yeterli :)

Bu arada diger kızların blog adreslerine gitmeyi ve onların hayatlarındaki dogru maskarayı ögrenmeyi unutmayın, kocaman sarıldım! :)

gencbakim
cilekkokusublog
steanmeemr
yeppeun-yeoja
ceydacengiz

ilginizi çeker :)

12 yorum

  1. Ortak yazıdaki tüm maskaralara bayıldım zamanı gelince hepsini denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. essence maskaralarını seviyorum :) bunu da çok severek kullanmıştım belki bir gün birlikte ortak yazı hazırlarız :)

    YanıtlaSil
  3. Hic essence maskara kullanmadim ama herkes çok övüyor bende alcam.:) blogu takibe aliyorum bende yeni bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Fırçası tam benlik görünüyor. Bende ki bitince bi alıp denemek isterim bunuda. Galiba hepsini alacağım böyle giderse hepsini beğendim çünkğ <3

    YanıtlaSil
  5. Essence'in maskaraları da fiyatina gore cok iyi is goruyormus herkeste duydum resmen ben de biriktirmeye baslayayim bari :) bu arada eline diline sagliik <3

    YanıtlaSil
  6. Essenceyi severim ama bu ürünü kullanmamıştım,teşekkürler..bu arada bloğunu takiibe aldım bende seni bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Bu rimeli ben de cok severek kullaniyorum ☺️ Blogunu takipteyim canim ben de bekleriim

    YanıtlaSil