Gezdim, Gördüm, Biliyorum ^^ Eski Foça

By 04:50 , , , , , , , , ,

Merhaba!

Şuan size önümde deniz, ayaklarım kumda yazıyorum. Tatili umarım en güzel şekilde yasıyorsunuzdur! :)
Benim bu seneki yaz tatilim; İzmir'i merkez alarak çevre sahillere ve plajlara gitmek üzere kurulu. 
Foça dan bahsetmek istiyorum size! 
İzmir'e en yakın sahil kasabalarından. Denizi güzel, sıcak, küçük bir yer. Ben Eski Foça'ya gittim simdilik. Bir sonraki duragım Yeni Foça olacak. Begenirsem onu da mutlaka yazarım!

Foça'ya ulasımınız oldukça basit; izban'a binip, hatundere duragında iniyorsunuz. İndiginiz durakta 744 foça otobüsleri bekliyor. Aktarma ile foçaya gidebiliyorsunuz.

Denizi kumu gerçekten güzel, ulasımda kolay! Bence bir gitmelisiniz...

Simdi fotograflarla basbasa bırakıyım sizi...  :)











Güzel yanlarından birisi ise Pembiskolik ve Beyzayla gitmis olmaktı! 



Gittiginizde mutlaka İstanbul Büfede ıslak hamburger yemelisiniz, müthis!


Ve son zamanlarda okumakta oldugum kitabım; 


Benim tatilim son hız devam ediyor. Siz neler yapıyorsunuz? Tatilde elinizden düsürmediginiz kitaplar neler?
Bana yazmayı unutmayın kızlar...

Görüsürüz, kocaman sarıldım! :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. en çok sevdiğim yerlerden biri../:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Foca gercekten guzel bi yer iyi tatiller size bizde ekim gelsin tatile cikalim diye sabirsizlaniyoruz :)))


    Bende bloguma desteklerinizi bekliyorum

    Misevimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil