Not: Yazdım, Gittim!

By 11:02 , ,

Allahını seven yardıma gelsin! Son günlerde her şey okadar karmaşıklaştı ki... Nerden başlasam bilmiyorum, en güzeli en başından başlamak sanırım... Blog açmak abartısız çok küçük yaştan beri aklımdaydı. İnternet alemiyle tanıştıgımdan beri en çok hayran oldugum seylerden biriydi. E-günlük tadında geçiyordu ilk zamanlar.

Zaman geçti bu islerin nasıl yürüdügünü ögrendim, köşe yazarlıkları yaparken de kendime ve kalemime güvenim geldi... Bir deli cesareti açtım.

Adını ise Zeynep'in günlügü seçmemdeki sebeb; life style yazmak istememdi. Sadece bir makyaj blogu olarak açmadım, yada gezi blogu degil... Bu algıyı kaldırmak istedim; Ben buraya hayatımı yazıyorum...

Begendigim ürünler, yasadıgım sorunlar, gezdigim yerler. Begenip, begenmedigim hizmetler.
Bana yorum yapan degerli dostlarım sizleri de cok seviyorum. Bazen mutsuz oldugumda içimi döküp dertlesiyoruz ya; bana destek olmanızı çok seviyorum. İyi ki açmısım iyi ki tanımısım sizleri.

Bu fotograf ise bugün forum bornova da çekildi. Paylasmak istedim. Yazasım da geldi yazdım, gittim! 
                                                                   Görüsürüz! :)
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com




ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. :) ne kadar samimi bir yazı olmuş. Bende aynı şekilde başladım yazamaya. Şimdi ise çok seviyorum. Yazamadığım zaman ah yetiştiremedim bugün yazı dediğim de var :)
    sevgiler
    Şafak
    www.safagindunyasi.com
    www.bloggerlarpaylasiyor.com

    YanıtlaSil
  2. yine zeynep yine o samimi içten yazıları :) çok keyif alıyorum canım yazılarını okurken :) izmire geldiğimde bir gün tanımak isterim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. funda cok mutlu ettın benı <3 :) bende cooook ısterım senı tanımayı mutlaka gorusmelıyız :)

      Sil
    2. en kısa zamanda o zaman canım beniiimm :* :)

      Sil