İzmir Günlükleri ^^ Blog Dostluklar :)

By 08:10 , , , ,

Merhaba kızlar!
Belki eve geldigimi yazdım 3714394.post bu :) 
Güzel güzel yorum yazıyorsunuz ya; siz benim çiçeklerimsiniz :)
Geldim geleli neler yaptım?
pembiskolik ile yüzyüze tanıstık. O kadar güzel vakit geçirdik ki; fotograf çekinmeyi unuttuk resmen. :)
Bir kaç kare fotomuz var birlikte; ama dahası gelecegi için hiiiç sorun olmadı bize :)




Saçlarının rengine ise tam anlamıyla ba-yıl-dım! Bir kızıl hastası olarak bu kadar yakısmıs birini görmemistim kızlar. Bence hepimiz kızıl olalım! :)




Birlikte oturup kahvelerimizi içtik. Bana istagram için teknikler gösterdi hemde uygulamalı olarak :)
Böyle arkadas sevilip bagrına basılmaz da napılır? :)

Ertesi gün ise biz sosyalbozuk ile bulustuk. En sevdigimiz seyi yapıp ikea'ya gittik. Yemek yiyip ikeada gezmek en sevdigimiz aktivite :)




Simdi siz bu yazıyı okurken; ben yine dısarı cıkmıs olucam. Yolda karsılasırsak lütfen sarılalım! :)

Kocaman sarıldım kızlar! Görüsürüz :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com


ilginizi çeker :)

3 yorum