Yaz İle Değişen ^^ Rutin

By 05:12 , , , ,

Selam kızlar!
Uzun zamandır kozmetik üzerine bir seyler yazmamıstım. Tam bir 50gr ondan 50gr bundan insanı oldugum için, acilen kozmetikden bahsetme ihtiyacı hissettim damarlarımda...

Yaz aylarının en güzel yanı da makyajı minimize etmemiz, ben ki bu yaz eyelinerdan ötesine geçmedim. Cildimin rahatladıgını adeta bir detox'a girdigini söyleyebilirim.
Son zamanlarda da Cilt temizleme rutinim bu dogrultu da degisti. Temizlemek adına da minimum ürün kullandım.


Bütün bir yazı bu ürünlerle geçirdim. Sevdiklerim oldu; yola benimle devam edecek... Sevmediklerim oldu; Go to hell... :)

Bu süre zarfında eyeliner sürdügüm için; çift fazlı göz makyajı çıkarıcılara takıldım. Elimde üç farklı ürünü dönüsümlü kullandım. Bu biraz da araya elestiri yazısı olucak kızlar.



cehennemin üç atlısının içinde benim göz bebegim GARNİER oldu. Silerken kesinlikle dağıtmadı, göz çevremi kesinlikle siyah yapmadı, en hızlı şekilde çıkardı. Daha öncesinde maskaramı çıkarmak için gözlerimi zımpralamam gerekirken. Bu ürünle tek hamlede çıkardım.

Daha sonra ise SEPHORA bir tık daha iyi geldi NİVEA'DAN. Lakin içlerindeki fiyat performans karsılastırmasında Sephora yeterlilige ulasamadı. Yani benim size en çok tavsiye edecegim, Garnier kızlar, ne paranızı bosa harcayın ne de hayal kırıklıgına ugramayın.

Yüz temizleme rutinimde ise;


Essence'i büyüüük umutlarla aldım. Renkli kozmetik ürünlerini çok seviyorum, eminim bu ürünüde güzeldir dedim. DEGİLMİŞ! Almayın annecim almayın. Yok bosa paramı harcarım, pril gibi jel ile de yüzümü yıkarım diyorsanız; alın ona bir sey diyemem :)

Bu ürünü de NİVEA beni çok sasırttı. Aradıgım ferahlık ve temizlik hissini yüz temizleme köpügünde buldum :) Üstelik oldukça da pratik.

Sonuç olarak farklı bölgelerde farklı markaları sevdim. Bir süre böyle devam edecek gibi...
Sizin yazın rutinleriniz nasıl? Neler tercih ediyorsunuz? Son olarak bu bir sponsorlu gönderi degildir kızlar. Kendi paramla almıs oldugum ürünleri objektif olarak size tavsiye ettim.

Not'un dibi; Küçük çekilisime katılmayan kaldı mı? Olmaz ama oldu da gözünüzden kaçtıysa suraya tıklayın

Bana nasıl ulasacagınızı biliyorsunuz. Kocaman sarıldım kızlar!

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. garnierın methini çok duyuyorum bu ara bende bir an önce alıp denemeliyim öleyse yüz yıkama köpüğünü bende nivea kullanıyorum ondan memnunum.

    bende bloğuma desteklerinizi bekliyorumm

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Garnier'i kısa süre önce denedim ben de. Bu aralar yüz temizleme jeli olarak Neutrogena markasını kullanıyorum memnunum şimdilik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. busracımm :) neutrogena'yı bır donem bende kullandım. Oldukça da sevdim :)

      Sil
  3. merhaba instagramdan takipteydim bloğunuzuda takibe aldım :) vaktiniz olursa sayfma beklerim ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) sevgiler

    YanıtlaSil