Ev Gibisi Yok :)

By 15:05 , , ,

Ev gibisi yok! bu sözün değerini eve her geldiğimde anlıyorum. Sürekli hazır yemek var, ailen özlediğin insanlar yanında... Bundan daha güzel ne olabilir ki? Yorucu geçen bir yılın ardından bu tatile ihtiyacım vardı.


Her zaman olduğu gibi yine gelirken Pegasus'u tercih ettim. Yolculuk saatini beklerken; izmirli çok seker bir teyzeyle tanıştım. Hayat hikayesini anlattı, torunlarının fotograflarını gösterdi, cep telefonunu verdi... İzmirde mutlaka görüselim dedi :)

Bu yaz dinlenmeyi, bol bol ailemle vakit geçirmeyi hatta kardesimle çadır kampına gitmeyi düsünüyoruz. Eger gerçekleştirirsek mutlaka bununla da ilgili bir post hazırlıcam. :)

Son durumlar bu sekilde... Yazmak için sebeb aramadım, yazdım gitti... :)

                                                             Kocaman sarıldım kızlar!
                                                     zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com 



ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. Bir İzmirli olarak ne kadar sicakkanliyiz bir kere daha gurur duydum :) aile gibisi yok tatlisim kesinlikle katiliyorum :) çadır Kampı postunuda dört gözle bekliyorum :* :)

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasına yeni katıldım desteğinize ihtiyacım var davetimmi kırmazsanız sevinirim http://cileklireccel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin evine. :) Ben de aynı duyguları yaşadım senin gibi evime gelirken. :)

    YanıtlaSil