Bahar Aşkına^^ Pembe, Turuncu, Mercan...

By 13:12 , , , , , ,

Geldi mi her şey üst üste mi gelir? Rabbim verdimi sorunları vallahi yağdırıyor...
Dudağımda kocaman bir uçuk çıktı. Dudağım şişti ve dehşet acıyor. Bunun için bana önerebilceğiniz birşeyler var mı kızlar? lütfen aşağıya yazın.

Vizelerim başlıyor. Kış bir türlü bitmek bilmedi. Dertlendim ben dostlar! Baharı çok özledim, yaz ise tam bir hasret... Güneşli bir gün yakalayınca hemen geçtim objektif başına.

Baharı daha çok hissetmek için, cıvıl cıvıl olsun içimiz diye koleksiyonumdan üç tane ruj seçtim.
Kendileri benim geçiş mevsiminde en sevdiklerim. Bir diğer güzelliği ise uygun fiyatlı ve ulaşılabilir olması. :)


Flormar suppermatte 204: Mat rujlar benim için apayrı bir öneme sahip. Flormarın mat serisini de oldukça beğendim. Lise yıllarımdan beri tanıdığım bir marka olan Flormar kendisini oldukça geliştirdi. bu anekdotu burda düşmezsem olmazdı :) Tam bir mercan rengi. Çok hafif pembelikte bulunduruyor içinde. Sürümü ise inanılmaz derece yumuşak. bu özelliği ile gözümde değer kazandı :)



GoldenRose velvet matte 02: Mat ruj deyince aklıma gelen ilk marka ve ilk seri. Resmen kozmetik aleminde bir devrim yaptılar velvet serisiyle. Duymayan, yazmayan, denemeyen kalmadı. Gönlümün en birincisidir kendisi. Gül kurusu-pembe bir renk. Pembe nude içinde oldukça güzel bir örnek.



Flormar pretty 322: Bir yaz günü bana gelen 'ya benim niye hiç turuncu rujum yok?' aydınlanması sonucu alınmış olan üründür kendisi. Turuncu niyetiyle alınmış, hafif kırmızıyada kaçan bir renk. Hafif parlak, sürümü kolay, günlük kullanıma uygun. Ben kendisini nedendir bilinmez; mavi eyeliner çektiğim zaman kullanmayı çok seviyorum.


Burda da duruşlarını görebilirsiniz. Dudağımdaki uçuk nedeniyle elimde göstermek durumunda kaldım :)


İçlerinden en çok hangisini sevdiniz kızlar? Sizin baharda en sık kullandığınız rujunuz hangisi? Yazarsanız bir fikir sahibi olurum. :)

Hepinizi kocaman kucaklıyorum! :)
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

3 yorum

  1. canım vectavir diye bir uçuk kremi kullanmıştım geçenlerde işe yaramıştı istersen bi dene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben geçer diye bekledim ama geçmedi. yarın ilk iş eczaneye gidicem çok teşekkürler :)

      Sil
  2. mrb, rujların rengi ne hoş :) banada beklerim <3

    YanıtlaSil