Unı Baby Mi? Uzak Durun!

By 05:12 , , , , , ,

Herkese merhaba!

Burda çoğunlukla sevdiğim ürünlerden bahsettiğimi farkettim. Neleri sevdiysem yazdım ki sizde belki denemek istersiniz diye düşündüm. 

Ama bugün ne yaptıysam sevemediğim, ne kadar uğraştıysam bir türlü içime sinmeyen bir ürünü yazıcam.

Ben genelde yüz ve göz makyajımın kabasını bir makyaj temizleme suyuyla alıyorum. Geri kalan göz makyajımı ise gözlerimi yakmadığı için bebek şampuanı kullanıyorum. Geçen gün markette alışveriş yaparken Unı baby bebek şampuanını gördüm. Yanında da kendi mendilleri olan unı baby ıslak mendil hediyesi vardı.

Nasılsa her zaman kullanıyorum alıyım dedim. Islak mendil alma ihtiyacımı da bu şekilde karşılamış olurum diye düşündüm.

Eve geldim, makyajımı çıkarıp yüzümü yıkamaya gittim. Ve tam bir hayal kırıklığı...



Öncelikle müthiş derece gözlerimi yaktı. Üzerindeki göz yakmaz yazısına rağmen 'ciddi anlamda' gözlerimi yaktı. Kokusu ise inanılmaz derece kimyasal kokuyor. Buram buram o kimyasal kokusunu alıyorsunuz. Bir insan bu kokuyu alırken nasıl gönül rahatlığı ile kullanabilir bilmiyorum. 

Evet ürün çok fazla ama KULLANILCAK GİBİ DEĞİL. Aradan geçen bir kaç gün sonra acaba sorun bende mi diye düşünerek en yakın arkadaşımın kullanmasını rica ettim. O da bu kokudan çok rahatsız olduğunu dile getirdi ve onunda gözleri yanmış... Diyebilirsiniz ki 'bebek şampuanıyla neden gözlerini yıkıyorsun?'

Günümüzde en hassas canlının bebekler olduğunu düşünürsek onlar için üretilmiş bir ürünün en saf ve doğal olanı olacağını düşünüyorum. Daha önceki kullandığım markaların bebek şampuanlarında böyle bir sorunla karşılaşmadım. 

Islak mendile gelirsek böyle bir fiyasko olamaz. Islak mendil diye aldığım ürün bildiğiniz kuru mendil çıktı...
Tekrar ıslatılma ihtiyacı duyan bir ıslak mendil. 

Bebekler için üretim yapan bir firma nasıl böyle bir talihsizlik yapmış anlıyamadım. Ve bebek anneleri nasıl bu ürünü alıp kullanabilir bilmiyorum. Çevremdeki herkese bu tahlihsiz deneyimi anlattım ki onların paraları çöpe gitmesin. Mendil şuan çöpte, şampuanı ise bir iki kere fırçalarımı yıkamak da kullandım. Sanırım bu yazıdan sonra o da çöpe gidecek...

Eğer bir bebek şampuanı alıcak olursanız; bu üründen uzak durun kızlar...

Bu ürünü kullanıp başına böyle bir sey gelen var mı? Yoksa sorun bizde mi? :)

Sizi seviyor ve çok öpüyorum! :)


ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. ben bununla fırça yıkamıştım o nedenle göz yakıyor mu hiç bilmiyorum..

    YanıtlaSil