\ Nyc Big Bold Bronzer /

By 14:19 , , , , , , , ,

Merhaba!
Uzun zamandır kullandığım, yazısını da yazıp arşivde beklesin istediğim bir ürün vardı. Vizelerim bitmesiyle derin bir nefes aldım ve en sevdiğim işin başına geçtim. :)

Beni özlediniz mi? özlemeye pek vakit bırakmak istemedim. Yoğun tempoda sanırım bir iki post yayınladım. Özlemek ve uzaklaşmak istemediğim için 'ben bunu yazdım burda dursun!' dedim :)

Hala devam etmek de olan bir doğum günü çekilişim var. Herkes katıldı dimi? katılmayanları da önce şuraya alıyım. Biz burda bekliyoruz. Katılıp geri dönün... :)

Bu arada blogda bir takım değişiklikler yaptım. Beğendiniz mi? Önerilerinizi ve görüşlerinizi bana bildirin kızlar.

Gelelim bugünün ürününe. Bu ürünü almadan önce benefit hoola bronzer üzerine bir kaç paylaşım görmüştüm. Baktım araştırdım. Çok övülen bir bronzer. Bende o sıralar bir bronzer peşindeydim. O kadar övüldü ki bir an gidip bir dünya para verip alıcaktım. ^^alanlara, kullanıp hakkını verenlere saygım sonsuz.^^ Ama ben öğrenci halimle highland ürünlere sadece uzaktan bakıp iç geçiriyorum. :)

Yahu! yok mu bu bronzerın bir muadili diye düşündüm. Uzun çaplı araştırmalarım sonucu; ta taaaa Nyc Bronzer.




Yapısı inanılmaz yumuşak. Ben bazen Bronzer olarak, bazende gözümde geçiş rengi olarak kullanıyorum. Tozutma yapmıyor. Oldukça da bereketli bir ürün.


Kontur yapmak içinde çok uygun. Sık bir fırça işimi görüyor. Mat bir yapısı var. İçinde hafif turunculuk barındırıyor. Çok amaçlı kullanıma uygun. Hoola'nın muadili mi derseniz; ürün elimde olmadığından bir şey diyemem... Ben o niyetle aldım lakin kendi başına bile inanılmaz beğendim.

Biz kendisiyle oldukça iyi anlaştık. Yazında geldiğini düşünürsek; daha da samimi olcaz gibi...
Uygun fiyatlı bir ürün. yanılmıyorsam 12-13lira gibi bir fiyatı vardı. Bu fiyata bu performans benden tam not aldı!

Aranızda bunu kullanan var mı kızlar? Memnun musunuz? 'yok, Zeynep ben başka bir tane buldum daha güzel.' Derseniz bana belirtin bende denemek isterim :)

Desteğiniz, ve güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler, kocaman sarıldım size! :)


ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. Ayy hiç cesaret edemiyorum şu bronzer denen seye ya acaba denesem mi güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence deneyebilirsin :) çok farklı bir renk katıyor :)

      Sil
  2. çok güzel ama çok büyük bitmez kesinlikle o edenle almamam lazım :-D

    YanıtlaSil