Aussie Saş kremi Vs. Watsons Saç Bakım Kremi^^

By 15:56 , , ,

Saç bakım ürünlerinin resmen bagımlısıyım. Her 20-25 güne bir aldıgım ürünlerden bıkan babam; 'sekerim sen bunları yiyor musun?' diye isyanını dile getirmisligi vardır.

Kıvırcık saçlı olanlar iyi bilir ki; bizim saçlarımız asla yaglanmaz. Nemsizlikten kuruyan saçlar en büyük sıkıntımız. Yıllardır denemediğim saç bakım kremi kalmadı.

Daha önce yazısını şurda detaylı yazdığım. Adeta asık olduğum Watsons saç bakım kremi ile Aussie saç kremi karsılastırması yapacagım.

İlk olarak Aussie saç kremiyle başlayalım.


250ml bir ürün, 3 dakika da mucize vaat etse de ben o mucizeye pek tanık olmadım. Bildigimiz saç kremlerinden hiçbir farkı yok. 250ml bir ürün için oldukça fazla bir fiyatı var. 10tl gibi bir fiyata aldım. indirimden...  İndirimsiz fiyatı ise oldukça fazla.


Hiç bir sekilde kullanıslı ve hijyenik bir yapısı yok. Kapak yerine bir bant bulunduruyor. Agzı kapanmadığı için sağlıklı durmuyor.


verdigi etkiye deginirsek; herhangi bir kullandıgınız saç kremini düsünün. hah, işte ondan öte degil. Anlık yumusaklıktan öteye geçemiyor.

 Bu ürünü bitirene kadar kullandım. Son kullanıma kadar bekledim bu yazı hazırlamak için ama yok olmadı. Ne yazık ki sınıfta kaldı benim için.

Buna alternatif olarak ise Watsons'ın kendi ürünü olan saç bakım kremini daha çok seviyorum. Eger aradıgınız hacim, yumuşaklık, nem ise bu ürünün üzerine ürün tavsiye edemem :)Daha detaylı yazısını isterseniz az önce bahsettiğim yazıyı okuyabilirsiniz.


Sizin sevdiğiniz sac kremleri nelerdir? Bana önerebilceginiz; ^Zeynep kesin çok seversin!^ dediğiniz ürünler var mı? Benimle paylaşırsanız ilk fırsatta denerim. :)

                          Bana her hangi bir konuda ulaşmak isterseniz, ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz.
                                                           zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
                                                          Sizi seviyorum kızlar! xoxo :)




ilginizi çeker :)

3 yorum

  1. Aussie'den genel olarak kimse memnun değil yaa zaten. Ben uzun zamandır saç maskelerini saç kremi gibi kullanıyorum, favorim de John Frida'nın anti frizz serisi, tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok duydum john fridayı sanırım şuan deneme listesinin başına geçti :) cooook tesekkurler :*

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil