^^Bahar, Yeşillik, Twist Up^^ :)

By 13:49 , , , , , ,

Bahar gelmiş kızlar! 

Az önce çaldı kapıyı; 'ben geldim haberiniz olsun. Çok ince giyinme ama yavaştan baharlıklara geç.' dedi...
Nasıl mutlu oldum anlatamam. Bahar gelince benimde içimde çiçekler açıyor. Kalbimdeki kuş sesleri 100metre öteden duyuluyor :)

Bizde bugün Güneşi görünce hemen okulun çimlerine yayıldık. Yeni doğmuş kuzu misali dayanamadık yeşilliklere :)


Hazır bahar gelmişken; bahara uygun bir ruj süreyim istedim. Bugün çok soruldu bu rujum; Twist up lipstick Rasperry rengi Flormar. Şu arada indirimde sanırım.


Ben çok sevdim sürümü okadar yumuşak ki ilk sürdüğümde inanamadım. Mat bir rengi var. Kalıcılığı ise mükemmel. Bütün gün ağzı durmayan bir insan olarak kalıcılığını en iyi şekilde test ettiğimi düşünüyorum. :)


Ben 10tl gibi bir fiyata aldım kızlar. Şuan hala indirimde olmalı. Eğer çok merak ettiniz ise bir gidip deneyin derim. Bahara çok yakıştırdım ben.

Sizin baharda en sevdikleriniz neler? 

Sizi seviyorum kızlar! xoxo

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com


ilginizi çeker :)

1 yorum

  1. Bu serinin mat olanlarını merak ediyorum,denk gelemedim bir türlü, sanırım en kısa zamanda uğrıycam.. Bu arada bende bloguma beklerim, sevgiler..

    YanıtlaSil