Hem Koyu Hem Günlük Ruj Mu?

By 04:15

Herkese merhaba!

Bugün sizler için kışın en sevdiğim üç rujumu seçtim. Kışın koyu rujlara bayılıyorsanız bu üç tavsiyeme mutlaka kulak vermelisiniz. :)

Kışın, yazın aslında ben tam bir ruj insanıyım. Koyu rujun çoğu tonunu denedim ama elim en çok bunlara gider oldu son günlerde.




İkisi Rimmel London ve birisi de ülkemize yeni gelen Wet n wild markasından. Kate moss serisinin 107 numarasının hayranıyım. Defalarca yazdım, her yerde bahsettim. Eğer tek bir rujum olsaydı bu 107 olurdu. Kırmızı bordo bir renk.



Matt sürümü kolay artık bilmeyeni kalmamış bir renk. Eğer siz hala tanışmadıysanız en yakın fırsatta tanışın. :)

Daha sonra dışı siyah tasarımlı yine kate ablamızın tasarımı olan 107'e göre biraz daha parlak bir renk geldi. kardeşi 30 numaralı mürdümsü morumsu güzel mi güzel bir kardeş.



Yaklaşık iki aydır kullanıyorum. Sürümü ve kalıcılığı çok iyi. Hafif göz makyajıyla yada dumanlı makyajlarda her türlü gideri olan bir renk :) Artık kendiside tüm zamanların favorisi olarak yer alıyor hayatımda. Peki bu iki ürünü nerden alabiliriz derseniz. Giresuna yeni açılan Watsonsdan alabilirsiniz. Bugün gittim ve bütün rujların dolu olduğunu gördüm. Ben depoladım :)

Wet n wild markası çok sevildi. Bende çok sevdim. Rujlarına bayıldım. 917B Koyu kahve mat ve kalıcı. Bu ruju genelde sadece eyeliner eşliğinde sürmeyi seviyorum.



Peki bu üç rujun ortak özelliği ne derseniz? Esmer, sarışın yada bugday tenli olan herkese yakışıyorlar. Gündüz kullanımına da uygun.

Tende ki duruşları ise şu şekilde;




Sizin kışın en çok elinizin gittiği ürünler neler? Tavsiye edebilcekleriniz neler?

Bana ulaşın: zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. 107 numara renk tonu olarak benim de favorim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba güzel bir yazı olmuş, blogunuzu yeni keşfettim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Yazılarınızı beğendim. Benim bloguma da beklerim :) :)
    http://bernabellaa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil