Golden Rose Cicileri Geldi Hanııııımmm :)

By 14:20

Yine yeniden ben geldim blog ahalisi! (:

Ama bu sefer tam geldim. Artık bir iki yazı postlayıp haftalarca ortadan kaybolmak yok. Eski düzenimiz haftada en az iki yazı günlerimize geri dönüyoruz.

Vizeler bitti. Geriye sadece dil kursunun kur sınavı, ve ehliyet sınavım kaldı. Bugün size internetten yaptığım alışverişimi paylaşacağım.

Bu arada sizinle iki güzel haberi paylaşmak istiyorum. Giresuna Watsons ve Madam Coco açılıyor. Watsons'a yaz boyu neden karadenizde bir şubeniz yok diye mail yağmuruna tuttum. Yetmedi bütün sosyal mecralardan taciz ettim. (: En son 'Zeynep hanım gözünüz aydın. Gazi caddesine bir şube açıyoruz.' dediler. Mutlaka açılışa gidip birde yazısını yazacağım.

Gelelim ürünlere;



Golden Rose internet sitesinden sadece iki parça sipariş etmiştim. Ama paketin içinden bir sürü güzel şey çıktı. Her 10tl'lik alışverişe bir oje hediye. Birde fondöten testerı vardı.



Takma kirpik etkisine sahip olmak isterseniz önerebileceğim maskaralardan. Daha öncede kullanmıştım. Dönüp dolaşıp yine; Golden Rose Wonder Lash maskaraya geldim.



12 kata kadar daha hacimli ve uzun kirpikler vaat ediyor. Dediğini de yapıyor.




Fırçası yumuşak kıllı. İnce olması ise alt kirpiklere uygulamayı kolaylaştırıyor. Akmadı ve Dökülmedi. Fiyatı ise 20TL.




Uzun zamandır bir kiremit rengi hafif kızılımsı far arıyordum. Denemekten zarar gelmez deyip attım sepete.







Kalıcılığı hakkında pek fikir beyan edemem. Henüz kullanma fırsatım olmadı. Pigmentasyonu idare eder şekilde.



Baz ile kullanımı daha iyi olacaktır. Fiyatı ise 11.75TL kızıl, kiremit rengini sevenler için kullanımı kolay bir ürün olduğunu düşünüyorum.



Bunlarda paketteki sevimli hediyeler. Özellikle kırmızıya bayıldım.



Denemeden olur mu? Valla olmazdı... :)



Fırçası ise kalın uçlu. Böyle fırçaları çok seviyorum. hemencecik sürülüyor.

Benim son zamanlarda aldıklarım bunlardı. İhtiyaç dışı bir şey almadım. Sizler neler aldınız yada benimle paylaşmak istekdikleriniz var mı?

İrtibatta kalalım;

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

instagram için tık tık

facebook için tık tık

twitter için tık tık

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. Aa ben de güzel bir rimel arıyorum bakacağım buna. :) Sınavlarında da başarılar diliyorum canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben cok cok sevıyorum umarım sende begenırsın :) sınavlar içinde çok çok teşekkür ederim büşracım :)

      Sil
  2. ojelerin rengi harika görünüyor üçünü de çok beğendim :) güle güle kullan :)

    ben de bloğuma beklerim bir ara :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil