23.YAŞIMI KUTLADIM GELDİM^^ :)

By 15:19



Herkese yeniden ve musmutlu bir merhaba!

Şimdiden uyarıyım, bu post aşırı mutluluk ve süpriz içeriyor. Pozitif enerjisini taa buralardan alabilirsiniz bence... :)

Of yaşlandım mı ne? içerikli bir giriş yapmak istemedim. Çünkü yaşlanmayı asla ve kat'a kabul etmiyorum. Biz ona birazcık olgunlaşmak diyelim. Daha dün gibi 8-9 yaşlarıdayken 10 yaşındayım dediğim günler. O zamanlarda hemen büyümek isterdim -her cocuk gibi-. hep bir iki yaş büyük olmak isterdim. Şimdide pek değişen bir şey yok bir iki yaş küçük söylemek istiyorum. Bazen 20 yaşında hissettiğim bile oluyor. :)

Şahsen 18 yaşına kadar zaman hiç geçmedi. bugün bakıyorum 18 olalı 5 sene olmuş. Yeni yaşıma alışmam biraz zaman alıcak sanırım. ben bir süre hala 22 yaşındayım derim. :)

Peki ne oldu? derseniz; valla süper süprizli bir doğum günü oldu. :) Herkes öyle güzel hazırlanmış, öyle güzel bir organizasyondu ki tilki ben bile hiç bir sey anlamadım. :)

Emeği geçen herkese çook çook teşekkür ediyorum. 23.yaşımda süprizli hatıralarla dolu unutamayacağım bir yaş oldu. En sevdiklerim, en güzel şeyleri hazırlamışlar.

Lafı daha fazla uzatmadan İYİİİİ Kİİ DOĞDUMMM, İYİ Kİ VARIM... deyip sessizce gidiyorum....
Siz sessizce gitmek istemezseniz yorum bırakabilir yada bana mail atabilirsiniz :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com



ilginizi çeker :)

14 yorum

  1. ah canım yeni yaşın mutluluk getirsin sana! sarıldım. :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooook teşekkür ederimm büşracım :) kocaman öptüüm bende :)

      Sil
  2. Merhaba. Doğum gününüzün üzerinden 2 gün geçmiş ama kutlu olmasını dilerim. Bloğunuza blog keşif etkinliğinde rastladım ve takibe aldım. Ben de Söz Sanatı'nı yazıyorum sizin gibi içimden geçen, aklıma gelen ya da güncel şeyleri. İlginizi çekerse beklerim çok da mutlu olurum. kalemderi.blogspot.com sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok tesekkür ederim mutlaka gelicem ziyarete :)

      Sil
  3. Merhaba bloğunuzu beğenerek takibe aldım.Blog keşif etkinliğini siz de duyurursanız daha çok kişiye ulaşabiliriz..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki de en kısa zamanda ilgileneceğim bu konuyla :)

      Sil
  4. Merhaba. Yeni yasiniz kutlu olsun. Mutlu yillar diliyorum. Yeniyil da grliyor. Cifte bayram size ne guzel. Blogunuz takibimde. Ben de beklerim bloguma. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. aynı burçtanız o zaman bende 8 aralıkta doğdum. Mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yeni yaşınız güzellikler içinde geçsin. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle. Bende bloğuma beklerim.
    http://wwww.sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Nice Yaşlara :)
    sevdicann blog keşif etkinliğinden blogunuzu takibe aldım.
    Benim blogumda da daha önce başlatmış olduğum blog takip etkinliğim var herkesi beklerim.

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    Etkinliğimi blogunuzda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmamıza destek verirseniz sevinirim.

    iyi günler diliyorum :)

    YanıtlaSil