Hadiiii inşallaah!! :)

By 14:58

Herkese merhaba,

Bugün çok keyifli bir yazıyla karşınızdayım. Son zamanlarda ben kendim için çok güzel bir şey yaptım. Vizelerim bitti. Kur sınavımı geçtim. Ehliyet sınavımda bitince bir derin nefes aldım. Bunca koşuşturmanın sonunda kankalarım ve ben dinlenmek için kendimizi sinemaya attık.

Ne izlesek? Şu güzelmiş. Bunu beğenmemişler diye uzun uzun tartıştık. En sonunda Pucca'nın kitabından uyarlanma Hadi İnşallah'a gidelim dedik. Ayy, iyi ki de gitmişiz. Çok eğlendik, çok güldük. Tipik türk kızı triplerine girdik.

Biz çok beğendik. Nil'in şarkısına da bayıldık. O günden beri dilimizden düşmüyor. Şarkıya ayrı, filme apayrı bayıldık. Hem şarkıyı dinlemek hemde bir fragman izlemek isterseniz; tık tık.

Bir film arayışındaysanız. Bu filme de bir bakmanızı öneririm. Ben sevdim! :)

Bana ulaşın; zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. Film öneriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi geçmis olsun Zeynep, insallah guzel sonuçlar alirsin,
    takipteyim, bana da beklerim!
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ne güzel bitirmişsin sınavları :)
    Takipteyim seni, bloguma da bekliyorum :)

    YanıtlaSil