Naked Basic Mi O?

By 03:38

Herkese merhaba,
Tam 3 ay önce Aliekspressten yapmış olduğum bir diğer alışverişim, geçenlerde elime geçti. Ben aslında umudumu kestiydim. Ama sonunda evine gelebildi bu güzel bebek. 

Ne aldığıma gelecek olursak; Naked basic paletin tabiki sahtesi... Ama çok iyi bir taklidi. Ve kargo ücretide yok. Fiyatı ise 4 dolardı.




Aldığım gibi fotoğrafladım. İlk izlenim olarak beni tatmin etti.



Tamamen doğal tonlardan oluşuyor. Biraz tozutuyor ama günümüzde kaç far tozutmuyor ki :) 



Çantada taşınabilir. Aynasıda mevcut bundan iyisi can sağlığı :) Bu paletle bir makyaj örneği yapmayı planlıyorum çok yakın zamanda.

Şimdilik hoşçakalın! :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Mrhaba :) Blog keşif etkinliğinden geldim ve sizi takibe aldım banada beklerim :)
    http://suslusirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil