Yüreğimiz #Soma Acımız #Soma

By 04:33 , , ,

Hergün sabah uyanıp yatakta iki, üç saat keyif yaparak kalkardım. Ama bugün öyle olmadı.
Gözümü açtığım gibi salona koştum, tv'yi açtım.bir umutla güzel haberler bekledim #soma'dan. 
205 vatandaşımız vefat etmiş. 205 baba, 205 amca, dayı, abi...
Üzüldüm demek hissettiklerimi anlatmaya yetmez, kahroldum...
İş güvenliği pahalı, işçi ucuz diyen taşeron firmaların ihmalkarlığının sonucu.
Keşke bir şey gelse elimizden. Ama yapabildiğimiz tek şey dua etmek. En güzel şekilde ona sığınıp yardım beklemek.


'Çizmelerimi çıkarayım mı?' diyen canım abim sen bütün insanlardan daha temizsin. Senin yüreğini severim. Üzme bizi.


Nasıl ayırmaya çalışırlarsa çalışsınlar acılarımız ortak. #somada maden çöker tüm Türkiye'nin yüreği yanar. 
Bizim için hala umut var güzel ülkemin güzel insanları.
Madenden bütün vatandaşlarımız çıkarmadıkça gün aydınlanmayacak.


ilginizi çeker :)

0 yorum