En Zor Anımda Bile Güçlü Olma Zorunluluğumdan Yoruldum

By 15:33

Gitmek istiyorum buralardan.
 Hiç bilmediğim diyarlara.
 Tanımadığım insanların yanına.
Ne benim onları tanıdığım ne de onların benim hakkımda en ufak bir fikre sahip olmadıkları diyarlara gitmek istiyorum.
Öyle gitmek istiyorum ki kendimi bile yanımda götürmeyi düşünmüyorum.
Her gün aynı şehirde aynı yollarda yürümekten sıkıldım.
Her gün aynı yollardan geçip aynı insanları görmekten çok sıkıldım.
Artık içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Yaşam enerjim çekilmiş gibi sadece nefes alıyorum.

Bilmediğim bir şehirde hatta belki de bir ülkede yeniden başlamak istiyorum. Belki de he seferinde yeniden başlamak hayata.

Sıkıntılar uzadıkça bırakıp gitmeli diye düşünüyorum.
Yeni bir ev yeni bir okul yeni bir hayat ve her şey yeniden başlamalı.
Yapmak zorunda olduğum sorumluluklarımdan yoruldum.
Hiçbir zorunluluğum olmadan sadece istediğim gibi bir hayat istiyorum.
Hayat  bizleri erken yordu.
Yaşım 22 ama kendimi daha çok 72 yaşında hissediyorum.


Mutlu olduğumuz hayatlarda görüşmek ümidiyle…

ilginizi çeker :)

0 yorum