İyi ki doğdun kanka :)

By 06:13 , ,

Merhabalar :)


Yorucu bir günün takibinde geçen yorucu bir geceden sonra blog yazımı ancak yazma gücünü buldum kendimde :)

Cumartesi gecesi çok sevgili dostumuz, kardeşimiz, kankamız kübra'nın doğum günüydü efendim. Her kankanın yapması gereken kutsal bir görev haline gelmiş olan sürpriz doğum günü partisini saz arkadaşım Meltemle düzenledik :) 

Bizim cin Kübra hanım pek fırsat vermediği için hazırlıkları son iki güne sıkıştırmak zorunda kaldık. Cuma günü pasta siparişimizi verip mekanı ayarladık. Misafirler çağrıldı, alışverişler yapıldı derken eve geldiğimizde ikimiz de bitmiş bir haldeydik.

Cumartesi günü olduğunda sabah erkenden uyanıp pastamızı aldık, teslim ettik. Hazırlanmak üzere Kübra'nın yanına döndük. Tabi Kübra sürprizi gördüğünde hemen anlamasın dedik. Canımız sıkkın biraz eğlenelim diye çıkardık dışarıya. Sonra geldiğimizde ise sürprizi gördüğünde çok şaşırdı ve çok sevindi. Onun bize sarılıp teşekkür etmesi bütün yorgunluğumuzu aldı götürdü. Bize ise bol eğlenceli bir gece kaldı. Ve güzel günden kalan bir kaç kare hatıra ;



İlk kare doğum günü kızıyla başlıyor. Pastaya üflerken çektiğim ilk pozu nasılda mutlu.



Daha sonra ise gelip, sarılıp, tebrik ettik yeni yaşını. Umut ettiği istediği her dileğinin gerçek olmasını istedik. O ise en güzel dileğini söyledi bize; 'hep yanımda olun.'


Can kardeşim Meltem pastanın tadına bakıyor efendim :) 


Ve biz üç kız kardeş öylesine mutluyuz. Hep isteyip de sahip olamadığım iki kız kardeşim benim.


Bir başka eğlenceli fotoğraf. Bence doğum günlerinin en güzel tarafı düğün konseptin de gelişen canlı müzikli eğlence :)


Ben bu kareyi çok sevdim. Öylesine saf, öylesine farkında değilim :)


Kocaman gülen insanların günü :)


Yorulunca biraz dinleneyim diye oturdum. Sonra eline makineyi alan biricik kankam bu güzel fotoğrafı çekti.


Tabiki bizim her türlü ortamda dedikodu yapma potansiyelimiz var :)



Giden misafirlerin ardından son birkaç kare fotoğraf :)


Gündüz gece koşturma, iki gün süren hazırlıklar, yinede gülümsememden bir şey götürmüyor. Kocaman kocaman gülümse :)

Bu şehrin bana en büyük iki kazancı. Ayrı anneden, ayrı babadan öz kardeşlerim. Yıllar sonra hatırlayacağımız, çocuklarımıza anlatacağımız çok güzel anılar biriktiriyoruz. İyi ki varsınız.


ilginizi çeker :)

0 yorum