zeynep için küçük bir mola :)

By 11:41

Merhaba canım okuyucum :)
Güne dünden plan hazırlayarak uyandım. Bugün için yapacağım planlarım hazırdı. Ben sadece uyandım kahvaltımı yaptım ve ne giyceğime karar verdim :).

Altıma izmirde bir butikten aldığım bordo pantolonumu giydim. Tshirt olarak ise geçen sene Lc waikiki'den aldığım tshirt vardı. Ve geçenlerde new fashiondan aldığım zımba detaylı kot gömleğimle tamamladım :).



 Ayakkabılarım ise son zamanların vazgeçilmezi olan renkli çicekli cıvıl cıvıl converselerimdi. Hem rahat hemde şık olmasından sebeb asla vazgeçemiyorum converselerden.




Ve günün ojesi de uzun zamandır favorim olan koyu bordo gibi içinde küçük ışıltılar olan rimmel london lasting finish 193 numara black cherries. Hem çabuk kuruması hemde koyu renge düşkünlüğümden dolayı bu rengi sık sık kullanıyorum.




Ve makyaj olarak da hafif tonları kullandım. baharın gelmesiyle birlikte daha sıcak tonlara yönelsemde, bugün nedense pek makyaj yapasım yoktu. Ama yinede makyajsız olmaz deyip; hafif bir seyler yaptım. Tabi yinede bordo rujumdan vazgeçemedim :).



Havanın sıcaklığı öyle güzeldi ki uzun zamandır güneşli havalara hasret biri olarak çok mutlu olmuştum. Tam bir yaz insanıyım. Hava hep güneşli olsun hep yaz mevsiminde yaşıyalım. Sırf bu yüzden tropikal iklimin hakim olduğu bir bölgeye yerleşmeyi düşünüyorum :) Ama kaderin cilvesi karadenizde okuyorum.

Daha sonra kankimle buluşup diş hastanesine gittik. Randevumuz 15.30da olmasına rağmen uzun süre beklemek zorunda kaldık. aslında beklediğimiz süre 10dk bile olsa bana saatler geçmiş gibi geldi.


Sonra işimiz biter bitmez; sokak cafeye geçtik. Bu aralar sıkca gittiğimiz çalışanlarının güler yüzlü olduğu bir mekan :) hayalimde hep bir gün bir yer açarsam mutlaka kitap konseptli bir yer açarım diye düşünürdüm veeeee taaa taaammmm


Cafenin en büyük özelliği hepsi güncel olan bu kitapları burda alıp okuyabilmeniz. Süper değil mi? Sanırım birazda beni buraya bir tık daha ısındıran yanı da bu oldu. Daha sonra size bu cafenin detaylı bir yazısını yazacağım en kısa zamanda :)

Sıcak yaz günlerinin bir numaralı içeceğidir limonata. Bir diğer taraftan ben çok severim. Madem artık yaz geliyor yavaştan eski dostum limonatayla buluşmalıyım artık dedim, içecek olarak limonata sipariş ettim ve yanında ev yapımı tarçınlı havuçlu kek. Her gittiğimde hem taze hemde aynı lezzette bulmak o kadar güzel ki :)




Keklerimizi yiyip limonatalarımızı içerken bir yandan da bolca sohbet ettik. Daha sonra birazda tavla oynadık. Dolu dolu güzel bir gün geçirmiş oldum. Uzun zamandır böyle bir molaya ihtiyacım varmış kendime geldim :) yeni yazımda görüşmek üzere...

ilginizi çeker :)

0 yorum