Mutlu Pazar #2

By 15:32 , , , ,

Saat 13.50 ve ben uyandım. Uyku düzenim tamamen alt üst olmuş durumda. Sanırım ikinci öğretimlerin makus kaderi. Sabah ezanıyla uyuyan bünye öğle ezanını duymadan uyanmıyor :). 


Gözlerimi açtığım gibi sıcacık bir gün karşıladı bizi. Güneşli günlere uyanınca içim neşeyle doluyor. O günün kötü geçmek gibi bir şansı olmuyor, ne hoş.

Güzelce kahvaltımızı yapıp, melto ile dışarı çıkalım dedik. 
Hazırlandık ve güneşli havayı kaçırmamak için hemen çıktık.


Fotoğraf makinesini alması için tabi ki yurda gitmemiz gerekti.
Beklemekten hoşlanmayan ben, fotoğraf çekerek oyalandım :).


Cadde boyu gezdik. Bütün vitrinlere baktık. Cadde pazar ve güneşli olmasından dolayı acayip kalabalıktı. İnsanlar mutlu ve gülümsüyordu.


Ve çocukluğumdan beri çok sevdiğim dondurmayı yemezsem olmazdı. Bir küçük dondurma molası verdik kankamla.


sonra sahilde çok sevdiğimiz bir yer olan cafe de puga'ya gidelim dedik. 


Güzel bir Türk kahvesi, eşsiz deniz manzarası huzur çok uzakta değil.


Ve kahve içilir, fal bakılmaz mı? 'falcı geldii hanımmmm! :)'


Kahveler içildi, fallar bakıldı, sohbetler edildi. Uzun, eğlenceli bir pazar günüydü. Eve giderken gün batıyordu bu manzara kaçmaz dedik.


Çok değerli dostum, kardeşim, fotoğrafcım meltocuma çok çok teşekkür ediyorum. Onun ve fotoğraf makinesinin katkıları çok önemliydi benim için :).


Daha güzel daha mutlu günlerde görüşürüz :).

ilginizi çeker :)

1 yorum

  1. merhaba blog dünyasına yeni katıldım sizide beklerim http://cileklireccel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil